Puupää
Señor Member
Herrasmies, kun kassaneideille kumartelee :thumbup:Mun tuleviin hankintoihin kuuluu lenkkarit ja sitten yhet farkut, ku dressmanista ostetut ratkes perseestä toissailtana ku kumarruin Prisman kassalla. Aika karu jätkä, vai mitä?
Herrasmies, kun kassaneideille kumartelee :thumbup:Mun tuleviin hankintoihin kuuluu lenkkarit ja sitten yhet farkut, ku dressmanista ostetut ratkes perseestä toissailtana ku kumarruin Prisman kassalla. Aika karu jätkä, vai mitä?
Ei helvetti. Taas repesin ääneen!Mun tuleviin hankintoihin kuuluu lenkkarit ja sitten yhet farkut, ku dressmanista ostetut ratkes perseestä toissailtana ku kumarruin Prisman kassalla. Aika karu jätkä, vai mitä?
Kolmas kerta!Herrasmies, kun kassaneideille kumartelee :thumbup:
Euron kolikko putos laattialle.Herrasmies, kun kassaneideille kumartelee :thumbup:
Älä nyt pilaa, täällä on hirvee angsti ja negaatio!Ei helvetti. Taas repesin ääneen!
Jo toinen kerta kahden päivän sisään.
Missä?Älä nyt pilaa, täällä on hirvee angsti ja negaatio!
Vois sanoo, että sen takaisinhankkimisesta tuli persnettoa.Euron kolikko putos laattialle.
Vois sanoo että "vähä repesin".Vois sanoo, että sen takaisinhankkimisesta tuli persnettoa.
Mitä noi nörtit sitten täällä tirisee että on perse auki?:doubtful:Mitä mä oon nähnyt, niin "tietokoneella leikkimällä" saa paljon enämpi pätäkkää, kuin ns "oikeilla töillä".
Oot sä aika erikoinen kun ostat matkatarjouksia. Useimmat saa tarjouksen ihan ilmaiseksi kunhan vain myyjältä pyytää.Tuli ostettua uusin Impivaaran Joonas ja Kristallikallon salaisuus dvd.
Samalla tarjouksia joulun tietämille Nycin tai Tokion matkaan.![]()
Rahat meni, eli jätkältä repes perse.Vois sanoo että "vähä repesin".
Vois sanoo, että sen takaisinhankkimisesta tuli persnettoa.
Juu, en ole tavallinen pulliainen.Oot sä aika erikoinen kun ostat matkatarjouksia. Useimmat saa tarjouksen ihan ilmaiseksi kunhan vain myyjältä pyytää.
Edustaminen on siis mielestäsi sitä "oikeaa työtä"?Mitä noi nörtit sitten täällä tirisee että on perse auki?:doubtful:
Mulla ei ole hajua nörttien keskiliksoista, mutta myynnin puolella lienee jossakin 3500-4500 välimaastossa etustajilla. Eli luulis jos tosta parempi liksa on nörteillä, niin riittävän rahaa vaikka jopa 4 tähden hotelliin.![]()
No KU KUMARRUIN PRISMAN KASSALLA POIMIMAAN LAATTIALTA EURON!!! Eikö tää nyt tullu jo selväks???Mitä noi nörtit sitten täällä tirisee että on perse auki?
Aivan. Luulin kans ensin, että Moen kommentti koski tota sun tapaustas.No KU KUMARRUIN PRISMAN KASSALLA POIMIMAAN LAATTIALTA EURON!!! Eikö tää nyt tullu jo selväks???
Oliko edes oma? Se euro, ei lattia?No KU KUMARRUIN PRISMAN KASSALLA POIMIMAAN LAATTIALTA EURON!!! Eikö tää nyt tullu jo selväks???
No eihän sitä nyt muitten rahoja passaa haalia. Omilla on tultava toimeen.Oliko edes oma? Se euro, ei lattia?
Mä en ole riittävän perehtynyt nörttien perseisiin, että voisin esittää asiasta perustellun mielipiteen.Mitä noi nörtit sitten täällä tirisee että on perse auki?:doubtful:
: