Hankintoja!

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Tuli ostettua uusin Impivaaran Joonas ja Kristallikallon salaisuus dvd.

Samalla tarjouksia joulun tietämille Nycin tai Tokion matkaan.:rolleyes:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Tuli ostettua uusin Impivaaran Joonas ja Kristallikallon salaisuus dvd.
Mä ostin ton Blu Rayna amazonista 15 eurolla. Ei paha etenkin, kun nyt se taas maksaa siellä melkein 30 euroa. Amazonilla on välillä noita ihmeellisiä hetkellisiä hintaromahduksia, tuurista kiinni, jos sattuu olemaan oikeaan aikaan paikalla.

Sanottakoot, että tolla normaalihinnalla en kyseistä filkkaa olis edes ostanu vaan olisin jäänyt venailemaan joskus hamassa tulevaisuudessa takuuvarmasti ilmestyvää Blu Ray -kokoelmaa, joka sisältää kaikki 4 leffaa.
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Vois tulla aika kalliiks joo ostaa toi Sini Reiskan versio. Joutuis ostaan sen playerinkin. Vielä kalliimmaks tulis, jos soittimeksi valitsisi Peliasema 3:eek:lmosen.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Mä ostin ton Blu Rayna amazonista 15 eurolla. Ei paha etenkin, kun nyt se taas maksaa siellä melkein 30 euroa. Amazonilla on välillä noita ihmeellisiä hetkellisiä hintaromahduksia, tuurista kiinni, jos sattuu olemaan oikeaan aikaan paikalla.

Sanottakoot, että tolla normaalihinnalla en kyseistä filkkaa olis edes ostanu vaan olisin jäänyt venailemaan joskus hamassa tulevaisuudessa takuuvarmasti ilmestyvää Blu Ray -kokoelmaa, joka sisältää kaikki 4 leffaa.
16,90 oli dvd Rismassa.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
TOTA vois jo harkita notta!
Paljon maksoi käydä katsomassa toi leffa leffateatterissa? Jotain 7-8 egee?:doubtful:

No nyt meitä katsoo ton filmin ainakin 4-5, joten tulee aika paljon halvemmaksi kuin elokuvissa käynti.

+
* Ei muita maiskuttamassa ja puhumassa kesken leffan
* Ei liian kovalla ääni
* Parempi kuva kuin elokuvateatterissa
* Kenenkään kännykät ei piippaile
* Voi pistää pauselle välillä ja käydä jääkaapilla
* Mukavammat istuma-/makuupaikat
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Paljon maksoi käydä katsomassa toi leffa leffateatterissa? Jotain 7-8 egee?:doubtful:

No nyt meitä katsoo ton filmin ainakin 4-5, joten tulee aika paljon halvemmaksi kuin elokuvissa käynti.

+
* Ei muita maiskuttamassa ja puhumassa kesken leffan
* Ei liian kovalla ääni
* Parempi kuva kuin elokuvateatterissa
* Kenenkään kännykät ei piippaile
* Voi pistää pauselle välillä ja käydä jääkaapilla
* Mukavammat istuma-/makuupaikat
a) En ees käynyt kattoon leffassa.
ja
p) Toi on niin totta.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Mä luulen, että toi hotellin tason arvostaminen kasvaa myöhemmällä iällä, jolloin matkan painopiste ei enää välttämättä olekaan bailaamisessa. Nuorempanahan sitä kävi hotellissa lähinnä nukkumassa ja loput aktiviteetit sijoittuivat muualle.
Vaikka kaveriporukka koostuukin opiskelijoista, jotka varmaankin bilettää joka ilta, niin itse ajattelin bilettää vain kohtuudella (ehkä parina päivänä).. Vuokraan ehkä fillarin ja treenaan.. Että se siitä painopisteestä. :tongue:

Tottakai se on kivempi olla paremmassa hotellissa, mutta en usko että tilanne kohdallani muuttuu oleellisesti iän myötä. Sen sijaan jos taloudellinen tilanne kohenee oleellisesti, voi sillä olla asiaan vaikutusta.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Tottakai se on kivempi olla paremmassa hotellissa, mutta en usko että tilanne kohdallani muuttuu oleellisesti iän myötä. Sen sijaan jos taloudellinen tilanne kohenee oleellisesti, voi sillä olla asiaan vaikutusta.
Rupee oikeisiin töihin ja lopeta se tietokoneella leikkiminen.:tongue:
 

K.Yrjola

Well-known member
Liittynyt
11.2.2000
Viestit
27899
Sijainti
Thunder Road
Mun tuleviin hankintoihin kuuluu lenkkarit ja sitten yhet farkut, ku dressmanista ostetut ratkes perseestä toissailtana ku kumarruin Prisman kassalla. Aika karu jätkä, vai mitä?
 
Ylös