Hankintoja!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Matxi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
awe2316_mx.jpg

Tuollaisen tilasin kotiinkuljetuksella alle 290€.

Linkousnopeus näköjään alakanttiin verrattuna kalliimpiin malleihin, mutta enpä olisi maksanut 100€ lisää nopeammasta lingosta vaikka olisin tiennyt tuon. Riittää kun pesee pyykin ja on halpa. Niin ja päältä täytettävyys ja kapeus oli kriteerejä myös.

Viimeksi muokattu:
Mulla on tommonen kutakuinkin samanmoinen Whirlpool (AWT 4110 lukee tuossa nappulapaneelissa) ollut käytössä jo neljättä vuotta. Ihan soiva peli, ei valittamista. Maksoi tuolloin ostaessa karvan päälle kolme sataa kotiinkuljetuksella.

DVD:

Peep Show - Season 1-5
Stargate SG1 - Season 3
Stargate SG1 - Season 4
Painkiller Jane - Season 1
SeaQuest DSV - Season 1
SeaQuest DSV - Season 2
Odyssey 5 - Season 1
Divergence Eve - Season 1
That Mitchell and Webb Look - Season 1

Ja leffa: 1969

Mulla on tommonen kutakuinkin samanmoinen Whirlpool (AWT 4110 lukee tuossa nappulapaneelissa) ollut käytössä jo neljättä vuotta. Ihan soiva peli, ei valittamista. Maksoi tuolloin ostaessa karvan päälle kolme sataa kotiinkuljetuksella.
Tämän Whirpoolin koodi on AWE2316.

Tuollasen ostin pois:

4593-1.jpg

8 dvd;n päkki.

Ja sitten vielä noi:

xena_0020_1.jpg
Xena%20-%20Kausi%202.jpg
4601-1.jpg

Xenaa en oo vielä jaksanut avata. Katoin siitä aloitusjakson sillon kun se alko Suomessa, enkä tykännyt, mutta toivottavasti mieli on muuttunut.

Empä tykännyt Pyhimyksestäkään joskus aikoinaan, kun sitä uusintana esitettiin, mutta ainakin ton paketin eka jakso oli ihan jees.

Xenaa en oo vielä jaksanut avata. Katoin siitä aloitusjakson sillon kun se alko Suomessa, enkä tykännyt, mutta toivottavasti mieli on muuttunut.

Ostit kolme ensimmäistä kautta sarjasta josta et tykkää? :doubtful:
Ostoksellesi noin muuten: :thumbup:

Totanoinnii. Sparco musta ajohaalari (koko XL), uudet renkaat (MOJO D2), vanteet kera ketjunvoiteluöljyn.

Tuli sitten eilen se iPhonekin.

Ihan hieno peli, mutta millä helvetillä tolla lähettää näppärästi tekstiviestin monelle henkilölle yhtäaikaa? En ainakaan pikaisella pohdinnalla keksinyt miten sais samalla kertaa kontaktitiedoista valittua useamman vastaanottajan. Tekstarin kyllä voi lähetätä useammalle, mutta vaikuttais melkein siltä, että joudut poimimaan jokaisen vastaanottajan yksitellen listalta, mikä taasen on helvetin aikaavievää duunia :doubtful:

Nokialla tuo onnistuu varsin näppärästi.

Äskettäin olen hankkinut Samsungin 26" taulu-TV:n ja saanut Nokian 3600 slide -puhelimen. Molemmat hyviä laitteita.

Viime viikolla Kreetalla unohdin puhelimen taskuun uimaan mennessä ja nyt se on entinen. :o. Onneksi hätä ei ole tämän näköinen: Ostin Gigantista Nokia 5800 -luurin hintaan 216 euroa, ja kauppaan kuului ottaa DNA:n liittymä pariksi vuodeksi (olen jo ennestään DNA:n käyttäjä ;)) . Normaalisti tämän mallin hinnat pyörivät kaupasta riippuen 300-400 eurossa, joten nyt tuli tehtyä kannattava ostos :ahem:

Nokia5800XpressMusic_8.jpg

Mr Big keikkalippuja 5 kpl.

Paul Gilbert, Billy Sheehan...kitara- ja bassojumalat Suomessa syyskuussa - mieletöntä!!! Ei ole totta...