Hankintoja!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Matxi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Aika mielenkiintoisia soittimia tuolla Jaakko Kangosjärven levyllä: "Sähköurut, leikkipiano, rytmisoittimet, kirjoituskone, kumiankka, basso, viulu, ... ..." :).

A123 nimisen akkuteknologiayrityksen omistusta tänään kun yenkkilässä iski pörssipaniikki. Sain 25% alennuksella eilispäivän hintaan verrattuna.

Perskeles pojjaat. Olen nyt akkutehtaan omistaja! (1/250 000 osa koko puulaakista)
Vähänkö porvaria, vähänkö!

A123 nimisen akkuteknologiayrityksen omistusta tänään kun yenkkilässä iski pörssipaniikki. Sain 25% alennuksella eilispäivän hintaan verrattuna.

Perskeles pojjaat. Olen nyt akkutehtaan omistaja! (1/250 000 osa koko puulaakista)
Vähänkö porvaria, vähänkö!

Huomenna laskee toiset 25% ja ylihuomenna 250%

Toijalassa pisti aikanaan silmään hieno palvelurivistö (juu olen vaihtanut siellä junaa minäkin) :

Samassa talossa oli peräkkäin Sossu, Alko ja Polliissi.
Ei liene vaikea mieltää kulkurin suuntaa ko. aukottomassa palveluketjussa.
Lahdessa minusta pääväylän tietämissä vierekkäin Kela, Sossu ja kanikonttori.

Tyttarelle uus kanny. Halus tollasen:

200906151019nokia-5530-news.jpg

pihaliuskekivet_pihaliuskekivi_pihakivi_pihakivet.jpg

Tänään tuli 30 m2 Oriveden mustaa liuskekiveä pihaan. Ko. määrä painaa n. 3,2 tonnia.
Lava natisi ja ritisi melko lahjakkaasti hiabilla pihaan nostettaessa. Pelkäsin jo paketin leviävän, ennen kuin saa laskettua maahan asti.
Ei levinny.

Tänään tuli 30 m2 Oriveden mustaa liuskekiveä pihaan. Ko. määrä painaa n. 3,2 tonnia.
Lava natisi ja ritisi melko lahjakkaasti hiabilla pihaan nostettaessa. Pelkäsin jo paketin leviävän, ennen kuin saa laskettua maahan asti.
Ei levinny.

Millon se ei oo kaatamassa jättiläispuita leikkisahalla ni sitte se nostelee 3,2 tonnin painosia kivipaketteja itekseen. On se melkone karpaasi.