![]()
Tuollaisen tilasin äsken Thomannilta.
Niin piti vaan sanoa tähän väliin (sori), että ostin vaimolle tommosen (ja just vielä tuon värisenkin):
![]()
Oli sattumalta toi Exilim EX-Z550 Amazonissa tarjouksessa hintaan 111€, nyt on taas 130 euron tienoilla. OVH olis kyllä melkein pari hunttia.
Noista saa jo kunnon drinkin aikaseks!![]()
3 vs 4 gigaaJaahas, täällä on näköjään siivottu :eek!:
Bittitaivaaseenko ne jarnat siirtyi vai siivottiinko muualle? (ei ainakaan söödzillä löytyny)
Toikin henkeä mukaillen, hankkiko kukaan edes varoitusta?
P.S. Multa jäi ilmeisesti loppuhuipennus näkemättä![]()
Itsekin ostin kahvikupin (eurolla mustan), mutta juomat kaatui kurkkuun jo paikan päälläPerinteiseen tyyliin taas tuli ostettua kahvikuppi ja HRC -t-paita niinkuin lähes kaikista muistakin kaupungeista, joissa olen käynyt. :ahem: Alkoholijuomat oli yli puolet halvempia kuin Suomessa, joten päätin samalla täydentää viinakaapin.![]()
Tuliaisia Berliinistä:
- Hard Rock Cafe t-paita
- pala Berliinin muuria
- jännä kahvikuppi
- 1 pullo Bacardin vaaleeta rommia
- 1 pullo Bacardin tummaa rommia
- 1 pullo Jägermeisteriä
- 1 pullo Gordon's giniä
- 1 pullo Beefeater giniä
- 1 pullo Ouzoa
- 1 pullo Xuxua
Perinteiseen tyyliin taas tuli ostettua kahvikuppi ja HRC -t-paita niinkuin lähes kaikista muistakin kaupungeista, joissa olen käynyt. :ahem: Alkoholijuomat oli yli puolet halvempia kuin Suomessa, joten päätin samalla täydentää viinakaapin.![]()
:thumbup::thumbup:
Neljä vuotta sitten olin ekaa kertaa HRC:ssä Roomassa ja siitä se kaikki lähti. Tää Berliinin paita on mun viides HRC-paita tähän mennessä. Rooman ja Berliinin lisäksi mulla on paidat myös Pariisista, Lontoosta ja Tukholmasta. :ahem:
Tulipa taas hankittua monenlaista hyvää ja rasvaista syötävää, vaikka ei kyllä pitäisi.
Tuli kanssa ostettua hyvää, mutta ei rasvaista grillattavaa. Esim. lohta ja kasviksia.