Hankkikaa mulle taksi lohjaan...

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
JayR sanoi:
Jokos se taksi on saatu lohjalle?
Ei varmaan ole saatu, kun taksi sulkee ovensa jo yli sekunnin kuluttua tai alle ja ajaa sinne perille yli sekunnissa tai alle, riippuen kelistä.
 

Makkonen

Guest
Thunder sanoi:
Ei varmaan ole saatu, kun taksi sulkee ovensa jo yli sekunnin kuluttua tai alle ja ajaa sinne perille yli sekunnissa tai alle, riippuen kelistä.
Nyt pitäisi saada selvyys tähän hommaan. Onko se sekuntti vai yli sekunnin vai alle? Häh? Mitähäh?
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
JayR sanoi:
Nyt pitäisi saada selvyys tähän hommaan. Onko se sekuntti vai yli sekunnin vai alle? Häh? Mitähäh?
Riippuu siitä, minkä merkkiset tossut on alla? Siis ihmisen, Nike, Akida, vai joku muu? Saattaisi ehtiä taksin sisälle.
 

Makkonen

Guest
Thunder sanoi:
Riippuu siitä, minkä merkkiset tossut on alla? Siis ihmisen, Nike, Akida, vai joku muu? Saattaisi ehtiä taksin sisälle.
Eccot on alla. Tarkoittaako se alle sekunnin aikaa?
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
JayR sanoi:
Eccot on alla. Tarkoittaako se alle sekunnin aikaa?
En tiedä, koita ottaa selvää ja ehditkö siihen taksiin tossuillasi? Minulla oli jotkut A:lla alkavat ja en ehtinyt, ei ollut niitä tossuja alla.
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
kouvotsvoni sanoi:
Niin kyllä olenkin:frown:
Anna anteeksi, luin epähuomiossa liian nopeasti ylläolevan tekstin ja hämmästelin, että miten sinulta on vaihtunut kivekset munasarjoihin?:eek:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Thunder sanoi:
Anna anteeksi, luin epähuomiossa liian nopeasti ylläolevan tekstin ja hämmästelin, että miten sinulta on vaihtunut kivekset munasarjoihin?:eek:
Kiinnostuksen kohde kyllä vaiht..EIKU!!1
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Tuli ihan jostain muusta mieleen, mutta on kyllä legendaarinen toikki:D Niin ja itsehän olen liikkunut Lohjalla nyt yhteensä 4 kertaa taksilla, en tosin Lohjalle mennyt...vaan Lohjalla paikasta A paikkaan B ja takaisin.
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Itse olin kerran lähdössä Lohjalta onnikalla kotia kohti, mutta täysin tuntematon typykkä sai mut jäämään sinne. Paljastui sittemmin joksikin kylähulluks, tahi joku yleinen kapakkalortto oli. Eipä tuo tahtia haitannut.

Ja kerran ku oltiin siellä Haikarissa, niin yks kaveri kusi toisen telttaan. Ja voi miten me naurettiin.

Olin siellä myös yhtenä juhannuksena. Haikarissa siis. Join jo edellispäivänä niin paljon, että varsinaisena ryyppypäivänä oli niin kamala olo, ettei mikään pysynyt sisällä. Siispä vietin varsin rattoisan juhannusaaton leirintäalueella teltassa. Selvin päin. Ympäröivissä teltoissa ym. ei oltu niinkään selvin päin. Vitutti, mutta poiskaan ei päässyt.

Oli ne aikoja! Ja rankemmaks meni, kun leikkikoulu päättyi.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Olin ihan unohtanut tämän otsakkeen ja nyt vasta tajusin Charlien kommentin. Hyvä että edes nyt.

En saanu taksia Lohjaan.
 
Ylös