Jonkki
Press Play ►
Lohjalla on lohia. Siitähän se nimikin tulee.
Tosta ekasta en pidä (johtuiskohan ton Virolaisen luomasta ilmapiiristä...), rannas ja Postikadulla olevat ovat suosikkini. Jälkimmäisessä tien toisella puolella oleva rakennus luo mukavan tunnelman.jaska sanoi:siinä oli vasta kuvia, missä arvostelut
Eipä koskaan ilmestynyt!Jonkki sanoi:Joko taksi tuli?
Missäs nimim. Acidolem muuten luuraa...tuli jostain kumman syystä mieleen?AJ sanoi:Hetkinen. Eikös tuo ole logi!!! Missä oli varoitus?
Olen melko varma, että ei ole. Kuitenkin tästä vastauksesta ainakin 2 tai ehkä 4 pistettä. Pidätän itselleni kaikki oikeudet jakaa tämän kysymyksen pisteet.AJ sanoi:Kaipa se on palkattu Berliinin filharmonikoihin.
...AJ sanoi:Mä en halua pistettäkään.
Tulokset 1 - 10 noin 259 osuman joukosta haulle lohjaan. (1,17 sekuntia)
Tulokset 1 - 10 noin 33 400 osuman joukosta haulle lohjalle. (0,19 sekuntia)
Onpa siinä nopea taksi! :eek!: Yleensä joutuu odottamaan muutaman minuutin...DFiaA sanoi:Taksi lohjaan? Se on lohjalle!
Tulokset 1 - 10 noin 259 osuman joukosta haulle lohjaan. (1,17 sekuntia)
Tulokset 1 - 10 noin 33 400 osuman joukosta haulle lohjalle. (0,19s ekuntia)
Lukisitko toikkia vähän alusta. Esim. ensimmäisen sivun. PLIIIIIIIIIIIIIIIIIS :thumbfh: :thumbfh: :thumbfh: :thumbfh: :thumbfh:DFiaA sanoi:Taksi lohjaan? Se on lohjalle!
Tietty onhan siitä jo 10 kuukautta, että ehkä tuota on hyvä toistella aina silloin tällöin, esim. 10 kuukauden välein.NotShee sanoi:Lukisitko toikkia vähän alusta. Esim. ensimmäisen sivun. PLIIIIIIIIIIIIIIIIIS :thumbfh: :thumbfh: :thumbfh: :thumbfh: :thumbfh:
esim. viides ja seitsemäs postaus vois olla hyvää luettavaa sulle... :mad_old:
Oho kolme pistettä tuli sitten!NotShee sanoi:
Huomasit kai, että tossa luki "haulle" eli jos taksin haluu saada, se täytyy itse hakea! Muuten kyllä joutuu odotteleen.Thunder sanoi:Onpa siinä nopea taksi! :eek!: Yleensä joutuu odottamaan muutaman minuutin...