Ei meidän treffeistä kannata täällä retsostella mitään :nope:kouvotsvoni sanoi:Eikun odotan ylihuomista ja hotelliyötä Moe Syz....EIKUN EI MITÄÄN!!!!
Voit jäädä vielä saamatta
Ei meidän treffeistä kannata täällä retsostella mitään :nope:kouvotsvoni sanoi:Eikun odotan ylihuomista ja hotelliyötä Moe Syz....EIKUN EI MITÄÄN!!!!
Taa oli nyt hauska. Kiitos pojat.Moe Szyslak sanoi:Ei meidän treffeistä kannata täällä retsostella mitään :nope:
Voit jäädä vielä saamatta
Siinä ei ole mitään huvittavaa :nope:Cinderella007 sanoi:Taa oli nyt hauska. Kiitos pojat.
Jospa Jonkki saiskin kyydin Nummi-Pusulalle?S.A sanoi:a) Lohjalle
Tänään vois käydä Turulla tai Paimiolla kahvilla. Tai ehkä ihan Raumassa asti!!J.Heldenview sanoi:Jospa Jonkki saiskin kyydin Nummi-Pusulalle?
Mä menisin suomusjärveen. Mutt jos menen järven rannalle niin suomusjärvelle. En sentään hukuttautuis veteen.
Joo, kyllä mä menen joko Raumaan, Espoolle tai Keravaan. Tai ehkä Vantaaseen.Runar ja Kyllikki sanoi:Tänään vois käydä Turulla tai Paimiolla kahvilla. Tai ehkä ihan Raumassa asti!!
Vois itekin käväistä ku tietäis vähän tarkemman koordinaatit ? Onks tuo se joki Norjalla ?Runar ja Kyllikki sanoi:Joo, kyllä mä menen joko Raumaan,
Pohjaan, Pohjassa.Bobakki sanoi:Nyt kun tuli noista puhe, niin joku vois kertoa, että miten toi toimii erään toisen paikkakunnan kans. Nimittäin onks se mennään Pohjalle vai mennään Pohjaan? Ja ollaanko Pohjalla vai Pohjassa?
Myös saman niminen Seinäjoen kaupunginosa taipuu just tolleen.Runar ja Kyllikki sanoi:Pohjaan, Pohjassa.
Ehdottomasti :thumbup:S.A sanoi:Mä olisin nyt Lohjalla, missäs kaikki muut innokkaat tänne tulijat on?
Kun tossa 13.05 pääsen koulusta, käyn kuvailemassa niitä puistonpenkkejä...
Teitä varmaan kiinnostaa?
Jacquesin rakas on Zäks Vilnööv! :yuck:Jacques sanoi:Jonin rakas on JayR?
Onkosulla Cameli?! Hvyä homam.kouvotsvoni sanoi:*lähtee itse ajamaan* Saattaa kestää muutaman tunnin täältä Joensuusta tulo vaan kamelilla
Ja mun rakas on Estate!Joni sanoi:Jacquesin rakas on Zäks Vilnööv! :yuck:
Ihan vaan TIEDOKSI! Joni ja Jonkki ovat kaksi aivan eri hahmoa, toisin kuin jaska ja Jacques!1122J.Heldenview sanoi:Jospa Jonkki saiskin kyydin Nummi-Pusulalle?
Mä menisin suomusjärveen. Mutt jos menen järven rannalle niin suomusjärvelle. En sentään hukuttautuis veteen.
JÄiköhän tämä oikeasti jollekin epäselväksi ennen tuota sun julistusta? Onnea vaan...Joni sanoi:Ja mun rakas on Estate!
I LOVE YOU! :ahem: :frown:
Joo en tiä ovatko samoja mutta pingaus kisojen mukaan yllättävän tasaisen hitaita ja sitten ihan persoonina näyttivät melko saman näköisiltä.Jonkki sanoi:Ihan vaan TIEDOKSI! Joni ja Jonkki ovat kaksi aivan eri hahmoa, toisin kuin jaska ja Jacques!1122