Hanko GP - KatuKart

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
05:17 kuvittelisin että ilman muuta näki varjon, ja kiilasi silti :rolleyes:

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Vit*n Pete Parkkonen!
Jahas, heitän kaikki sen levyni roskiin... eiku ei niitä olekaan täällä.
Mut ei ymmärrä miksi joku tekee noin kun ei noi oo mitään tarkoituksellisia kontaktiautoja.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Jonkin verran hidasta oli joillakin tuo taaksepäin kattelu, myös kisassa kun tuli selkeästi hitaampi selkä edellä vastaan. Liekkö tekninen vika kun ei suorilla kulkenut.

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Nyt kerkesin katsomaan loppuun. Hyvä video, ja ilo palkintosijasta ylimmillään. Hyvä jätkät!

Sue_me

Well-known member
Hyvä pätkä. Jaksoin pitemmällekin kuin vähän alkua. (eli loppuun asti)

Melkoisia spedejä nuo jotkut selkä edellä vastaan tulleet kuskit. Ajolinja keskellä rataa niin ettei varmaan pääse ohitse. Eikä yhtään katsota taakse.

Ratalinjaus/-aidoitus oli hieman sen sorttinen, että virheitä ei kannata tehdä. Siksi kunnollisia ohituspaikkoja olisi hyvä olla edes yksi. Tuolla radalla niitä ei oikein ollut. Ei oikein uskalla ohittaa kun todennäköisemmin löytää itsensä seinästä kuin ohitettavan etupuolelta.

Totke

Psyykeenmurskaaja
Sijainti
Hämeenlinna
Hyvä pätkä. Jaksoin pitemmällekin kuin vähän alkua. (eli loppuun asti)

Melkoisia spedejä nuo jotkut selkä edellä vastaan tulleet kuskit. Ajolinja keskellä rataa niin ettei varmaan pääse ohitse. Eikä yhtään katsota taakse.

Ratalinjaus/-aidoitus oli hieman sen sorttinen, että virheitä ei kannata tehdä. Siksi kunnollisia ohituspaikkoja olisi hyvä olla edes yksi. Tuolla radalla niitä ei oikein ollut. Ei oikein uskalla ohittaa kun todennäköisemmin löytää itsensä seinästä kuin ohitettavan etupuolelta.
Tossa harkassa rata oli niin likanen, että milli vinoon ja oltiin seinässä. Se parani seuraavaks päiväks jopa kosteella kelillä. Armoton rata oli kyllä, tossa mun akselinvääntämisessä oli jo hiton huono tuuri mukana kun osui lauta-aitojen saumaan. Hävettää silti vieläkin, että ei pysyny "vitunpeteparkkosen" kanssa "kokeneempana" nuppi kasassa.

PeePee

Team 107
Sijainti
Kiertoradalla
Tossa harkassa rata oli niin likanen, että milli vinoon ja oltiin seinässä. Se parani seuraavaks päiväks jopa kosteella kelillä. Armoton rata oli kyllä, tossa mun akselinvääntämisessä oli jo hiton huono tuuri mukana kun osui lauta-aitojen saumaan. Hävettää silti vieläkin, että ei pysyny "vitunpeteparkkosen" kanssa "kokeneempana" nuppi kasassa.
Jos tästä vois jotenkin likettää, niin ai että. :D

Mutta harkoissahan on siis nelarit ja raketit keskenään, ja siksikin on nopeuserot melkoiset.

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Mielenkiintoinen on tuo ajolinjavertailu lopussa. Huomaa, miten erilaiset ajotyylit meillä on. PeePeellä on smoothi ajotyyli, ja mulla paljon aggressiivisempi.

PeePee

Team 107
Sijainti
Kiertoradalla
Mielenkiintoinen on tuo ajolinjavertailu lopussa. Huomaa, miten erilaiset ajotyylit meillä on. PeePeellä on smoothi ajotyyli, ja mulla paljon aggressiivisempi.
Yritin ottaa samanvauhtiset kierrokset, mutta en tiedä menikö jossain pieleen. Ekan kierroksen pitäis olla mulla kahdeksan sadasosaa hitaampi, ja tokan sulla neljä sadasosaa nopeampi. Mutta kovin on kyllä erilaiset tyylit.

Mun piti ottaa vertailu myös Totken ajamiseen, mutta ei a) riittäny videossa aikaa b) en saanu toimimaan dashware-versiota mun ajamisesta.