ooh nice! :thumbup:
Upeeta!
Oho. Semmonen. :tongue:
Vit*n Pete Parkkonen!05:17 kuvittelisin että ilman muuta näki varjon, ja kiilasi silti
Jahas, heitän kaikki sen levyni roskiin... eiku ei niitä olekaan täällä.Vit*n Pete Parkkonen!
Tossa harkassa rata oli niin likanen, että milli vinoon ja oltiin seinässä. Se parani seuraavaks päiväks jopa kosteella kelillä. Armoton rata oli kyllä, tossa mun akselinvääntämisessä oli jo hiton huono tuuri mukana kun osui lauta-aitojen saumaan. Hävettää silti vieläkin, että ei pysyny "vitunpeteparkkosen" kanssa "kokeneempana" nuppi kasassa.Hyvä pätkä. Jaksoin pitemmällekin kuin vähän alkua. (eli loppuun asti)
Melkoisia spedejä nuo jotkut selkä edellä vastaan tulleet kuskit. Ajolinja keskellä rataa niin ettei varmaan pääse ohitse. Eikä yhtään katsota taakse.
Ratalinjaus/-aidoitus oli hieman sen sorttinen, että virheitä ei kannata tehdä. Siksi kunnollisia ohituspaikkoja olisi hyvä olla edes yksi. Tuolla radalla niitä ei oikein ollut. Ei oikein uskalla ohittaa kun todennäköisemmin löytää itsensä seinästä kuin ohitettavan etupuolelta.
Jos tästä vois jotenkin likettää, niin ai että.Tossa harkassa rata oli niin likanen, että milli vinoon ja oltiin seinässä. Se parani seuraavaks päiväks jopa kosteella kelillä. Armoton rata oli kyllä, tossa mun akselinvääntämisessä oli jo hiton huono tuuri mukana kun osui lauta-aitojen saumaan. Hävettää silti vieläkin, että ei pysyny "vitunpeteparkkosen" kanssa "kokeneempana" nuppi kasassa.
Yritin ottaa samanvauhtiset kierrokset, mutta en tiedä menikö jossain pieleen. Ekan kierroksen pitäis olla mulla kahdeksan sadasosaa hitaampi, ja tokan sulla neljä sadasosaa nopeampi. Mutta kovin on kyllä erilaiset tyylit.Mielenkiintoinen on tuo ajolinjavertailu lopussa. Huomaa, miten erilaiset ajotyylit meillä on. PeePeellä on smoothi ajotyyli, ja mulla paljon aggressiivisempi.