Harjoittelen parhaillaan...

Goblet

Iceman
Sijainti
Finland
Foorumilla kun tuntuu musiikkimiehiä (ehkä -naisiakin) riittävän, niin ajattelin tämmöisen tehdä. Mikä biisi on tällähetkellä työn alla. Mitä harjoittelet juuri nyt? Vai onko treenaaminen vain lahjattomien hommaa?

Itselläni tällä hetkellä hääkeikkaa varten työn alla mm. Juha Tapion Vuodet vieriä saa. Pari Dad's Hellota myös.

Makkonen

Guest
Treenaan omaa biisiäni. Osapuilleen on jo valmis, mutta pitäisi vielä saada se toimimaan liveksenä.

WebSlave

Trackman
You'll Never Walk Alone alkaisi olla sanoiltaan ja melodialtaan hallussa, pitäisi vaan ottaa vielä kitara käteen (kun tuli puuttuva kielikin hankittua) ja haarukoida sopiva sävellaji. Biisi kun vaatii jokseenkin laajan äänialan.

Samaten Pasilan "Karrelle palanut enkeli" vaatisi vielä säestetynkin version. Soinnut ja sanat selvitin jo kun kyseinen jakso tuli ulos, mutta kitaran kanssa en ole sitä vielä vetänyt.

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
En pitkään aikaan mitään uutta kun aika on ollut kortilla, vanhoja tuttuja vaan vedellyt. Jotain uutta tarttis.

öö ruz

Speed for ever
Me yritetään tehdä kaverin kanssa vähän rankempaa mättöä. Muutama biisi, kerätään ehkä jonkinlainen tiimi studioon ja katsotaan mitä tulee. En tiedä päästäänkö ikinä studioon asti mutta vähän on kitaroita tapailtu.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Me yritetään tehdä kaverin kanssa vähän rankempaa mättöä. Muutama biisi, kerätään ehkä jonkinlainen tiimi studioon ja katsotaan mitä tulee. En tiedä päästäänkö ikinä studioon asti mutta vähän on kitaroita tapailtu.
Huisia! Tämä kuulostaa niin päämäärätietoiselta projektilta, että maailma on kohta polvillaan! Loppukesästä Tavastialla, loppuvuodesta Madison square avenuella!

Olen faninne jo nyt.

Siggeboi

Banned
Sijainti
Puskassa
Vittuako minä teille kertomaan, että mitä biisejä minä harjoittelen ja treenailen kaverin kanssa! Tosin kaverilla ehkä enempi harjoittelemista tuossa kitaroinnissa kuin miulla laulamisessa. 10 vuoden kokemus miulla tuosta laulusta kuitenkin. :eek:

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Balalaikalle oon koittanu sovittaa Sepi Kumpulaisen biisejä. Tuo alkaa olla jo hanskassa: http://www.youtube.com/watch?v=JD7Fyev-h7U
Öö Ruzin fanittaminen unohtui oitis kun vastaan tuli näin käsittämättömän kova proggis! Kumpulaisen Sepeä kun vetää balalaikalla pikkuhönössä kalsarisiltaan sohvalla ni eipä voi touhu enää ammattimaisemmaks ja / tai yksinäisemmäks uuvattitouhuks muuttua. Aivan mahtavaa nyt tämä!