Örfil
Guest
Kamoon, 10 v sinne tai tänne!Eiköhän noihin testeihin pitäisi saada enemmänkin prinsessa-ainesta sisältäviä tyttösiä..
Tiedät tasan tarkkaan mun makuni
Kamoon, 10 v sinne tai tänne!Eiköhän noihin testeihin pitäisi saada enemmänkin prinsessa-ainesta sisältäviä tyttösiä..
Hirvikärpänen yäk. Lisäksi sinulla on varmaan epäsymmetriset kasvonpiirteet, eikä askelluksissasi näy nuoruuden balettitunnit.Eiköhän noihin testeihin pitäisi saada enemmänkin prinsessa-ainesta sisältäviä tyttösiä. Tällaiset maatiaiset eivät ymmärrä hyvän päälle mitään.
Ps. Hirvikärpänen iski kiinni parissa minuutissa maallemaalle tulon jälkeen. :doubtful: Montakohan löytyy vielä hiuksista.
Kappas vaan. Näkeekö sen jo käsialastakin? Ennen balettitunteja juoksentelin lämmittelylenkin lehmien ja vasikoiden perässä pitkin peltoja ja metsiä, kun ne elikot aika karkailivat yli aitojen. Niin ja tietenkin olin lypsyaikoina huiskimassa kärpäsiä pois kantturoista. Vaahtokylpy tuli vasta sen jälkeen.Hirvikärpänen yäk. Lisäksi sinulla on varmaan epäsymmetriset kasvonpiirteet, eikä askelluksissasi näy nuoruuden balettitunnit.
Ehkä sulla on aina olo kuin "madolla koukussa" tai "tukkirekan ale jäänellä", etkä huomaa eroa.Jopas on olot. Itselläni olo on nokosten jälkeen yleensä ihan ok. Nyt heräsin ennen aiottua heräysaikaa työpuheluun, joka kesti ja kesti. Sen jälkeen minulla oli olo kuin riittävästi lisää töitä saaneella ihmisellä.
Mulla on kans venähtäny keskimääränen päivätirsan mitta melkein tuntiin noin puolesta kun on vapaampaa nyt. On hippasen liian pitkä, kestää jo hetken herätä. Puoli tuntia on kyllä ihan optimi: virkistää loppupäiväksi-illaksi, nopee herätä eikä vie yöunia.Minulla meni pitkäksi, mutta ei ihme ole se ollenkaan.