Harrastatko iltapäivänokosia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Olga
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Harrastatko sinä iltapäivänokosia?

• En

Äänet: 21 36,2%
  • Kyllä, silloin tällöin

Äänet: 27 46,6%
  • Kyllä, lähes joka päivä (ilta)

Äänet: 8 13,8%
  • Mitäs se sulle kuuluu?

Äänet: 2 3,4%

• Äänestäjiä yhteensä
    58
  • Äänestys suljettu. .
Ei ollut tarkoitus harrastaa tänään, mutta nyt on tilanne se, että simmu tahtoo mennä kiinni ihan väkisin. Luovutan ja antaudun siis täten. Puolisen tuntia jos vaan koittais elpyä. Taustamusana tänään jeesusrokkia, NMB:tä.

:nope::thumbfh: Sisäinen kelli vielä kesäajassa?

Eihän toki. Olen vain saanut sellaisen 'syntymälahjan', että valvomis/nukkumisjärjestelmä toimii. Luojan kiitos, ei ole koskaan ollut valvomis/nukkumis/nukahtamisongelmia (ainakaan vielä).

Eihän toki. Olen vain saanut sellaisen 'syntymälahjan', että valvomis/nukkumisjärjestelmä toimii. Luojan kiitos, ei ole koskaan ollut valvomis/nukkumis/nukahtamisongelmia (ainakaan vielä).

Hyvä niin!:thumbup:

Itsellähän noita ongelmia vähän on.

Huomenta! Kolmen tunnin putki. :thumbup:

Mulla oli joskus useamman vuoden ajan kello herättämässä että nukuin noin kolmen tunnin päikkärit. Jossain vaiheessa huomasin herääväni ihan samoihin aikoihin ilman herätyskelloakin tai jos hiukan pitempään nukkuukin niin ei ole niin sekaisin, kun herää unen loppumiseen eikä kännykän piipitykseen. Siihen päälle 4-5 tunnin yöunet nii hyvä o.

Tajusinpa just, ettän enpä ole päikkäreitä nukkunut viimeisen vuoden aikana kuin kerran pari. Yritystä on ollut kyllä kumminkin.

Vanhenemisen merkkejä ilmassa...

Ollu aina sama vaikutus. Oikeestaan vähentyny iän myötä kun ei tuu niin usein dokailtua. Unensaannin vaikeudet oli pahimmillaan kolmikymppisenä, nyt jo tietää ja osaa miten niitä ei pidä ruokkia. Mikä toimii which is nice.

Eilen harrastin ei-niin-iltapäivänokosia kun menin noin klo 19 punkkaan ajatuksena vetää pikku tirsat. Tänään aamulla klo 8 sitten nousin ylös niiltä tirsoilta.

Tossa yhen jälkeen panin jääpussin olkapäähän ja polveen ja asetuin tsoffalle.

Edvin Laineen mekkaloidessa ykkösellä, niin otin tirsat. Oli kylmäkin ihan hyvin tarttunut niveliin, kuten oli tarkoitus.