Harrastatko uimista?

Harrastatko?

• Kyllä

Äänet: 7 36,8%
  • En

Äänet: 7 36,8%
  • Harvemmin

Äänet: 5 26,3%

• Äänestäjiä yhteensä
    19

Joni

Well-known member
Kyllä! :) Olen myös aina haaveillut miltä tuntuisi harrastaa seksiä altaassa tai kuumassa porealtaassa. :ahem:

Mangelo

Well-known member
Kyllä! :) Olen myös aina haaveillut miltä tuntuisi harrastaa seksiä altaassa tai kuumassa porealtaassa. :ahem:
Se on hyvä aloittaa harjoittelu ajoissa, että sujuu sitten kolmekymppisenä kun naiset parveilevat ympärilläsi.

Thyella

þýðingafræðingur
Sijainti
Ciutat Comtal
Olen myös aina haaveillut miltä tuntuisi harrastaa seksiä altaassa tai kuumassa porealtaassa.
Been there done that :frank:

Muuten vihaan uintia, lahden uimaan vain jos tiedan etta siella on pari hassua elakelaismummoa. Oon sen verran huono uimari etta jos mun keskittymiskyky herpaantuu niin horppaan valittomasti vetta keuhkoihin :thumbfh:

K. August

Well-known member
Harvemmin, mutta silloin kun uin, uin aina 2 km. Juoksucooperissa kuntoni on heikko, mutta uinticooperissa keskitasoa.

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Been there done that :frank:

Muuten vihaan uintia, lahden uimaan vain jos tiedan etta siella on pari hassua elakelaismummoa. Oon sen verran huono uimari etta jos mun keskittymiskyky herpaantuu niin horppaan valittomasti vetta keuhkoihin :thumbfh:
Eikös uinti ole Islannissa varsin suosittu liikuntamuoto?

Itse en harrasta, koska lähellä ei ole siihen mahdollisuutta. Paitsi tuo yksi joki tuossa vieressä. Jos jokeen uskaltaisin, niin todennäköisesti saukko nitistäisi prinssinakin.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Tällä hetkellä harvemmin, kun toi Impivaaran uimahalli on olu jo kohta 2 vuotta remontissa. Aukeepi vissiin ens vuonna.

Mangelo

Well-known member
Aiemmin hengitin uidessa nenän kautta sisään ja ulos, eikä se ollut mukava tunne vahingossa vetää vettä sieraimiin. Mutku totutellu hengittämään suun kautta sisään ja nenän kautta ulos, homma sujuu ilman haavereita. Ssuuhun jos vähän vettä valahtaa ne pystyy sylkäsemään altaaseen :eek:

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Olen myös aina haaveillut miltä tuntuisi harrastaa seksiä altaassa tai kuumassa porealtaassa. :ahem:
Sun kyseessä olen ihan mikä tahansa paikka kelpaisi, jos vaan sais. Mutta kun ei, niin ei.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Odotan Jonilta pollia "Harrastatko perhokalastusta?" ja sen avauspostausta "Kyllä! :) Olen myös aina haaveillut miltä tuntuisi harrastaa seksiä kahluuhousuissa itsesidottu ottilarva perseessä kiinni. Pupua, tavia ja tornipöllöä. :ahem:"

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Harrastan merellisiä lauluja pallomerellisiksi muunnettuina versioina.

- Hopeinen kuu luo, pallomerelle siltaa
- Aavan pallomeren tuolla puolen
- Hiulihei, huolta nyt ei, pallomerimies näin käy pallomerta päin
- Oi pallomeripeikko, olen niin heikko
- Silloin se hulivili humpallomeripoika sen torpan tytön kihlas