Se on hyvä aloittaa harjoittelu ajoissa, että sujuu sitten kolmekymppisenä kun naiset parveilevat ympärilläsi.Kyllä! Olen myös aina haaveillut miltä tuntuisi harrastaa seksiä altaassa tai kuumassa porealtaassa. :ahem:
Been there done that :frank:Olen myös aina haaveillut miltä tuntuisi harrastaa seksiä altaassa tai kuumassa porealtaassa.
Seuraava poll:Myötähäpeä on jalo tunne.
Eikös uinti ole Islannissa varsin suosittu liikuntamuoto?Been there done that :frank:
Muuten vihaan uintia, lahden uimaan vain jos tiedan etta siella on pari hassua elakelaismummoa. Oon sen verran huono uimari etta jos mun keskittymiskyky herpaantuu niin horppaan valittomasti vetta keuhkoihin :thumbfh:
Aiemmin hengitin uidessa nenän kautta sisään ja ulos, eikä se ollut mukava tunne vahingossa vetää vettä sieraimiin. Mutku totutellu hengittämään suun kautta sisään ja nenän kautta ulos, homma sujuu ilman haavereita. Ssuuhun jos vähän vettä valahtaa ne pystyy sylkäsemään altaaseenMuuten vihaan uintia, lahden uimaan vain jos tiedan etta siella on pari hassua elakelaismummoa. Oon sen verran huono uimari etta jos mun keskittymiskyky herpaantuu niin horppaan valittomasti vetta keuhkoihin :thumbfh:
Sun kyseessä olen ihan mikä tahansa paikka kelpaisi, jos vaan sais. Mutta kun ei, niin ei.Olen myös aina haaveillut miltä tuntuisi harrastaa seksiä altaassa tai kuumassa porealtaassa. :ahem:
Kuviossa?Harrastan kellumista.
Ei, ihan yksilölajina vetelen ja annan aaltojen tai virran kuljettaa. Koskipaikoissa pitää kyllä vähän luovia.Kuviossa?
Siis ymmärsin ton Joni kommentin kyllä lähinnä valituksena siitä, että julkisissa uimatiloissa ei saa tumputtaa..?Sun kyseessä olen ihan mikä tahansa paikka kelpaisi, jos vaan sais. Mutta kun ei, niin ei.