Hattrick

Sam.S.Walken

alias SSW
Liittynyt
8.12.2000
Viestit
2414
Sijainti
Espoo, Suomi
Onkos täällä kukaan pelannut verkossa jalkapallomanagerointia a la Hattrick . Itse olen sitä pelannut noin kuukauden ajan ja olen jo päässyt VI -divisioonassa voitonkin makuun :D

Hetken aikaa pelin tajuamiseen meni, mutta nyt se tuntuu jo ihan mielekkäältä. Voi tosin mennä parikin kautta ennen kuin tuosta pääsee seuraavaan divariin.

Suosittelen kokeilemaan peliä, jos jotakuta tällainen kiinnostaa. Ikävä kyllä, pelissä ei taida pystyä valitsemaan divariaan, vaan sinne joutuu minne pistetään. Harjoitteluotteluita tosin voi ottaa ketä vastaan haluaa.

Jos jotakuta aloittelijaa kiinnostaa voin hieman neuvoa alkuun. Sen pidemmällä en ole itsekään, joten korkeamman tason neuvoja en osaa antaa. :D
 

vmjs

Well-known member
Liittynyt
9.7.2003
Viestit
903
Aloitin pelin pelaamisen 3.4.2004, ja heti ensimmäisestä ottelusta voitto, 3-0. :D Tällä hetkellä vmjs FC on 6. divisioonan kolmantena viiden kierroksen jälkeen. :thumbup:

Joukkueen ID: 258708
 

Sam.S.Walken

alias SSW
Liittynyt
8.12.2000
Viestit
2414
Sijainti
Espoo, Suomi
Oma joukkueeni pelaa numerolla 256402, tiimi on Xray

23.2 näyttää olevan joukkueen vanhin tapahtuma
2.3-04 oli ensimmäinen peli (ystävyysottelu)
 

vmjs

Well-known member
Liittynyt
9.7.2003
Viestit
903
Seura osti 19-vuotiaan superlahjakkuuden Sebastián Lunan joukkueesta TAhmat, hinta oli 192 000 €. Jatkossa nähdään oliko näin suuri satsaus kannattavaa.. :thumbup:
 

Sam.S.Walken

alias SSW
Liittynyt
8.12.2000
Viestit
2414
Sijainti
Espoo, Suomi
Välillä tuolla saa ihan hyviä pelaajia todella halvalla. Tosin ei ole turhan paljoa varaa vielä pistää noihin, jotta ei heti ole konkurssissa :D Paras kauppa lienee 7000€ kelvollinen maalintekijä. Täytyy vain yrittää pikkuhiljaa ostaa parempia pelaajia.

Ajattelin sellaista taktiikkaa että mielummin kaikkien tasoa nostan pikkuhiljaa kuin jonkun paikan kerralla korkeaksi. Ja toisaalta divisioona missä olen mukana on aika kovatasoinen ainakin kolmen kärkijoukkueen osalta. Vaatii hieman aikaa päihittää ne.
 
Ylös