Hattrick?

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
Tilanne on lähen kestämätön:

Kahden viikon yli-/alijäämä: -176 608 €
Nopealla laskulla viiden viikon päästä oltaisiin konkurssissa.

No eihän se nyt niin mene, koska muuttujia on. Kuitenkin kassa rasittaa, että pikaisesti loppunut cup-taival ei ehtinyt antaa yhtään kotipelituottoja. Vasta tehty stadionin laajennus syö tuloja. Pelaajien palkat taito- ja sarjatasoon nähden ovat huimat. Seuraavat myyntivoitot treenattavista pelaajista ovat kaukana tulevaisuudessa.
 

maradona

Resistive User
Liittynyt
6.3.2005
Viestit
4616
Sijainti
Me seisotaan hattu kourassa maailman reunalla
Spämmään nyt urakalla. Voitin lopulta 0-1 erikoistilannemaalin myötä. Mutta katsotaanpa peliä tarkemmin.

Keskikentällä etuni oli suuri, mutta hyökkäykseni jäi yhden hyökkääjän ja laituritaidottomien laitureiden takia hivenen huonommaksi kun 08:lla. Puolustukseni taas oli selkeästi heikompi, toisaalta peluutinkin kolmea puolustajaa 08:n neljää vastaan. Entäpä maalipaikat? 08 sai kolme pelitilannemaalipaikkaa, minä taas vain kaksi! Lisäksi sain toki ainakin tuon yhden rankkarin, josta tulleella maalilla ottelun voitinkin. 08:n vastahyökkäystaktiikka toimi tässä tapauksessa loistavasti, koska hänen hyökkäyksensä ja puolustuksensa olivat minun kanssani samantasoisia, mutta keskikentällä tuli kuonoon. Jos 08 olisi pelannut normaalilla taktiikalla, keskikenttäetuni takia maalipaikat olisivat menneet ehkä 0-2 tai 1-2 minulle (heikko hyökkäykseni ei mahdollistaisi montaa maalipaikkaa).

Elikkä, tuurilla voitin. Hohhoijjakkaa.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
08:n vastahyökkäystaktiikka toimi tässä tapauksessa loistavasti, koska hänen hyökkäyksensä ja puolustuksensa olivat minun kanssani samantasoisia, mutta keskikentällä tuli kuonoon. Jos 08 olisi pelannut normaalilla taktiikalla, keskikenttäetuni takia maalipaikat olisivat menneet ehkä 0-2 tai 1-2 minulle (heikko hyökkäykseni ei mahdollistaisi montaa maalipaikkaa).

Elikkä, tuurilla voitin. Hohhoijjakkaa.
Ilmeisesti pari viikkoa sitten hankkimani kaksi puolustajaa tekivät sen oleellisen eron. Sen jälkeen kolmesta ottelusta kaksi voittoa ja nyt sitten tappio rankkarimaalilla maradonalle. Maaliero 10-2. Lauantaina voitin näemmä sarjapelinkin 4-0 ja nousin sarjassa viimeiseltä sijalta pois.

Olen pelannut kaikki pelini tuolla vastahyökkäystaktiikalla, koska tuolla keskikentällä ei voi lähteä siitä, että peliä itse hallitsisi.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Nollakasi vois pikkuhiljaa vastata revanssipyyntöihin.
Vastaanpa heti kun menen tietokoneelle. Mobiililla ei onnistune.

Eilen sarjapelissä 0-0 -tasuri. Ilmeisesti pari viikkoa sitten tehty puolustuksen uusiminen oli onnistunut. 2 maalia omiin viimeisessä 4:ssä pelissä. Sitä ennen päästettyjen ka. oli reilusti yli 1.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Tulipa taas voitettua Tölkii-aasin joukkue harjoituspelissä. Miksi tai miten, sitä tiedä en.
 

maradona

Resistive User
Liittynyt
6.3.2005
Viestit
4616
Sijainti
Me seisotaan hattu kourassa maailman reunalla
Tilillä lojuu 4,5 miljoonaa rahaa. Säästelen uuteen laituriin ja hyökkääjään, mutta en varmaankaan lähde ostoksille tämän kauden aikana vielä. Jos säilyn viitosdivarissa niin ostan ensi kaudeksi uuden laiturin, jos putoan niin odotan. Kuitenkaan korvattavaa laituria en aio myydä, niin ei haittaa sen arvon aleneminen.

Tähän asti olen pyrkinyt kovasti siihen, että palkka- ja muut jatkuvasti juoksevat menot pysyisivät sen verran alhaalla, että voisin aina kattaa ne yleisö- ja sponsorituloilla ja käyttää treenikkeistä saatavat myyntitulot pelkästään uusien pelaajien ostamiseen, mutta sillä mallilla ei taideta tästä ylemmäs päästä. Viitosdivarin kärkisijoille pääsy vaatisi jo roimasti nykyisiä kovempia pelaajia ja siten suurempia palkkamenoja. Näin ollen olisi syytä parantaa treenin tuottoa.

Muuten, ostakaapas joku pakkitreenari minulta hyvä junnu. Ikää 18 ja vähän päälle, puolustus hyvä ja pelinrakennus välttävä. Hintapyyntökin naurettavan alhainen. Lisäksi tarjolla 32-vuotiasta hyökkääjää häikäisevällä maalinteolla ja mahtavalla syötöllä, 650 000.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Justus on ihan hyvä jätkä. Viinapäissään vähä äkänen, mutta kukapa ei ois.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Ja niinhän siitä kävi, että Canukit voitti sitten lopulta PalloSalamat 4-0. Eli siis taktiikasta oli kaikki kiinni.
Se on muuten PalloSalamit.

Mutta tappio oli vähintäänkin odotettu. Vihdoin kunnon tasonmittaus.

Sarjassa tappiottomien ottelujen sarja on jo kolmen pelin mittainen. Tällä materiaalilla sarjasäilyminen on jo mahdollista. Seuraavat pari peliä näyttävät, että pitääkö paniikkihankkia vielä hyökkääjä, vai voiko säästää rahoja parempaan.
 
Ylös