FW08
Registered User of Talent
Aijjaa. No sille häviän ainakin. Ja sarjapelin lauantaina myös.Et jaskannut, kun kerran on peli jo sovittu, joten kait se on onnistunut...
Aijjaa. No sille häviän ainakin. Ja sarjapelin lauantaina myös.Et jaskannut, kun kerran on peli jo sovittu, joten kait se on onnistunut...
Nopealla laskulla viiden viikon päästä oltaisiin konkurssissa.Kahden viikon yli-/alijäämä: -176 608 €
Ilmeisesti pari viikkoa sitten hankkimani kaksi puolustajaa tekivät sen oleellisen eron. Sen jälkeen kolmesta ottelusta kaksi voittoa ja nyt sitten tappio rankkarimaalilla maradonalle. Maaliero 10-2. Lauantaina voitin näemmä sarjapelinkin 4-0 ja nousin sarjassa viimeiseltä sijalta pois.08:n vastahyökkäystaktiikka toimi tässä tapauksessa loistavasti, koska hänen hyökkäyksensä ja puolustuksensa olivat minun kanssani samantasoisia, mutta keskikentällä tuli kuonoon. Jos 08 olisi pelannut normaalilla taktiikalla, keskikenttäetuni takia maalipaikat olisivat menneet ehkä 0-2 tai 1-2 minulle (heikko hyökkäykseni ei mahdollistaisi montaa maalipaikkaa).
Elikkä, tuurilla voitin. Hohhoijjakkaa.
Vastaanpa heti kun menen tietokoneelle. Mobiililla ei onnistune.Nollakasi vois pikkuhiljaa vastata revanssipyyntöihin.
Edelleenkin minulla on harkkapelissä jotkut ö-luokan miehet kentällä.Tulipa taas voitettua Tölkii-aasin joukkue harjoituspelissä. Miksi tai miten, sitä tiedä en.
Silti nuo joukkueen osa-alueiden luokitukset ovat sen verran liki, että nuo numerot ovat kohtuuttoman suuret.Edelleenkin minulla on harkkapelissä jotkut ö-luokan miehet kentällä.
Sovitaan vaikka, että kolmas kerta toden sanoo.Silti nuo joukkueen osa-alueiden luokitukset ovat sen verran liki, että nuo numerot ovat kohtuuttoman suuret.
Deal.Sovitaan vaikka, että kolmas kerta toden sanoo.
Ja ykkösmiehistöllä, tietenkin.
How many?Muuten, ostakaapas joku pakkitreenari minulta hyvä junnu. Ikää 18 ja vähän päälle, puolustus hyvä ja pelinrakennus välttävä. Hintapyyntökin naurettavan alhainen.
34000. Linkki: http://www82.hattrick.org/Club/Players/Player.aspx?playerId=329121288How many?
Tarjottu. Menee avauskokoonpanoon.34000. Linkki: http://www82.hattrick.org/Club/Players/Player.aspx?playerId=329121288
Mut treenaat sitä sitten kanssa ja myyt eteenpäin että saan kasvattajarahaa .
Ja niinhän siitä kävi, että Canukit voitti sitten lopulta PalloSalamat 4-0. Eli siis taktiikasta oli kaikki kiinni.
Se on muuten PalloSalamit.Ja niinhän siitä kävi, että Canukit voitti sitten lopulta PalloSalamat 4-0. Eli siis taktiikasta oli kaikki kiinni.