Hattrick?

maradona

Resistive User
Liittynyt
6.3.2005
Viestit
4616
Sijainti
Me seisotaan hattu kourassa maailman reunalla
Ihmeen hyvin on tällä kaudella mennyt. 13 pisteellä olen sarjakakkosena tasoissa kahden muun joukkueen kanssa. Ennustelen kuitenkin lopulliseksi sijoituksekseni neljättä tilaa jos nyt ei ihmeitä tapahdu. Sekin olisi ihan hyvä tulos, sijan parannus viime kauteen. Ensi kaudeksi pitänee hankkia vähän paremmin keskikenttää tukeva puolustaja ja ehkä laiturikin, kun tärkeä keskikenttäpelaaja lähtee myyntiin. Rahaa on kuitenkin päälle 5 miljoonaa ja tuosta myynnistä tullee vielä 2,5-3 miljoonaa lisää. Johan semmosilla summilla ostelee vaikka mitä.
 

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
Ihmeen hyvin on tällä kaudella mennyt. 13 pisteellä olen sarjakakkosena tasoissa kahden muun joukkueen kanssa.
Täällä lähes sama meno. Viime kauteen verrattuna kummallinen tason nosto.

Mites sulla on nuo pelaajien uskollisuudet? Veikkaan, että oma pärjääminen on osittain uskollisuusuudistuksesta johtuvaa. On meinaan yhtä vajaa kaikki ukot jumalaisia. Jos kerran uskollisuus parantaa jotain osa-aluetta kentällä, tai kokonaispeliä, niin mulla on se parannus tapissans.

Muuta kehitystä ei viime kauteen verrattuna juuri ole. Ellei suht pitkää cup-taivalta lasketa, josta piccasin kaikki pelit. Tuli mukavasti lisävirtaa sarjapeleihin.
 

maradona

Resistive User
Liittynyt
6.3.2005
Viestit
4616
Sijainti
Me seisotaan hattu kourassa maailman reunalla
Ai niin se uskollisuusuudistus tosiaan. Se selittää kyllä miunkin menestystä varmasti, ykköskokoonpanossani näyttäisi olevan kuusi pelaajaa jumalaisella uskollisuudella. Hattrickin foorumilla puhuttiin muistaakseni, että jumalainen uskollisuus nostaisi pelaajien kaikkia taitoja noin 0,7 tasolla verrattuna tilanteeseen ennen uskollisuusbonuksia, ja että omasta juniorijoukkueesta lähtöisin oleville pelaajille tulisi siihen päälle vielä 0,5 tasoa.
Ja että ensi kaudeksi uskollisuusbonuksen vaikutusta lisätään vielä nykyisestä. Sopii ihan hyvin miulle, aktiivisemmille pelaajakauppojen tekijöille ei niinkään.
 

maradona

Resistive User
Liittynyt
6.3.2005
Viestit
4616
Sijainti
Me seisotaan hattu kourassa maailman reunalla
Sijoituin viime kaudella kolmanneksi viitosdivarissa ja ensi kaudella pystynen samaan, mitä nopeasti sarjan uusia joukkueita vilkaisin. Mietityttää vain, että millähän hitolla mie tekisin tuosta joukkueesta paremman, kun tuntuu että nykyisellä joukkueenrakennustavalla alkaa olla katto saavutettu.
 

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Liittynyt
24.4.2009
Viestit
18077
Sijainti
Syylien välissä
Kutosdivariin nousin. Pari uutta heeboa hankin. Näemmä paikalle, johon en olisikaan niin paljoa tarvinnut. :thumbfh:
 

maradona

Resistive User
Liittynyt
6.3.2005
Viestit
4616
Sijainti
Me seisotaan hattu kourassa maailman reunalla
32 huomenna täyttävä laituri (titaaninen laituri, loistava pelinrakennus, hyvä syöttäminen, voimakas-erikoisuus) olisi taitojensa puolesta vielä kelpo peluri, mutta ikä painaa. Siispä ostin korvaajan tänään. Ikä vajaat 24, laituri uskomaton, pelinrakennus häikäisevä, syöttäminen erinomainen ja päälle vielä pääpeli-erikoisuus. Hintaa tuli enemmän kuin koskaan olen pelaajasta maksanut, mutta eipä kai sinne nelosdivariin päästä pelkällä säästämisellä. Vanha peluri tulee myyntiin ensi viikolla.

Sarjassa olen kolmantena, viiden pisteen päässä kärjestä. Voitto on todennäköisesti liian kaukana, mutta eihän sitä ikinä tiijjä. Tänään peli sarjakakkosta vastaan, pakkovoitto jos mielin vielä edes toisesta sijasta haaveilla.
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Hmm, Marakatilla taitaa olla joku tuoreempi venelaiturin paikka toisesta päästä...
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Tuli sähköpostiin ilmoitus että pitäis kuulemma palata pelaamaan. Pari kertaa yrittänyt mutta innostus lopahtanut aika nopsaan.
Pitäisköhän vielä kerran... Jaa-a, jaa-a.
 
Ylös