Hattupolli

Käytätkö hattua?

• Äänestäjiä yhteensä
    14
  • Äänestys suljettu. .

Saunatakki

Walk a Crooked Mile
Minä kun olen aikuisempi mies kuin kukaan koskaan & missään, niin lippistä käyttämällä koitan tuoda ulkoiseen olemukseeni hiukan sellaista lapsekasta leikkisyyttä.

Äänestykseen vastasin siis lippis.

Joni

Well-known member
En hattuile enkä kyllä lippistelekkään kuin jossain posekuvissa maksimissaan. Muuten riittää tuo kypärätukka ja huppu sillontällön.

Viimeksi muokattu:

Örfil

Guest
niin lippistä käyttämällä koitan tuoda ulkoiseen olemukseeni hiukan sellaista lapsekasta leikkisyyttä.
Lisätään perfect age listaan: nuorekkuusgeenit, ilmeet, fleda ja nyt uutena lippis

Siinä kun heittää vielä lipan suunnan taakse, niin takuulla menee kokourposta sen jälkeen :ahem:

Joni

Well-known member
Siinä kun heittää vielä lipan suunnan taakse, niin takuulla menee kokourposta sen jälkeen :ahem:
Aika pienestä jos fiksulta heti kun ei lippaa. Aivan. :tongue: Mä kattoisin pintaa syvemmälle että onko luonteeltaan täys urpo, kusipaa vai mukava ja asiallinen. Mut kylhä nää tiedettääin jo. :)

Kenda

Well-known member
Sijainti
Penkalla
Ukonhattu, kukkahattu, foliohattu. Äänestin siis jotain muuta.

Jos nyt ihan tosissaan pitäis olla ni viimeks päässäni, vähäisten hiuksieni lisäksi, on tainnut olla Momo-merkkinen kypärä. Mut sitä ei kai hatuksi lasketa.

Hartsa76

Well-known member
Lippalakit on ihan lasten juttuja.
Pitää vissiin sitten hankkia maastokuvioisen lippikseni tilalle aito stetson ja samalla pitänee sitten hankkia myös bootsit jotta kengät ja hattu sopivat yhteen.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Talvella pipoa. Vastaisuudessa toisinaan hankintatoikissa esittelemääni tötsystetsonia.

burb

.
Kun sanaa tötsystetson sanoo nopeasti monta peräkkäin, tulee rinnuksille kuolaa ja naapuri hermostuu.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Käytän pipottia silloin kun on niin helvetillisen kylmä ettei ilman pärjää.
Lippistä silloin harvoin kun hiukset ovat oikein sekaisin eikä asialle jaksa tehdä mitään.