Mun mielestäkin tuo on huumorilla tehty, toisin kuin esim. ne kuvat, jossa suuret väkijoukot heiluttavat keskareita ja huutavat törkeyksiäCalvin sanoi:Mun mielestä tuo menee jo niin överiksi, että epäilen että he itsekin tietävät sen ja naureskelevat juurikin yllä olevien kommenttien kaltaisille esittäjille. Luulevat tyhmät että ollaan tosissaan...![]()
Mää luin vahingossa että "Hamiltonin persekin tietää...":jaska:Rednef sanoi:Paidoissa luki edessä ja takana etta "Hamiltonin perhekin tietää että Alonso on numero 1".
Pelkkä viaton vitsi, ei sen kummempaa.
Ollaan "rasistisia läpällä" niin kaikki on jees? :jaska:Calvin sanoi:Mun mielestä tuo menee jo niin överiksi, että epäilen että he itsekin tietävät sen ja naureskelevat juurikin yllä olevien kommenttien kaltaisille esittäjille. Luulevat tyhmät että ollaan tosissaan...![]()
Mita rasistista tuossa kuvassa ja vitsissä on?Skenejeesus sanoi:Ollaan "rasistisia läpällä" niin kaikki on jees? :jaska:
Takasiipi on korkeintaan 2004 ja moottorikoppa vähintään 2004.NiPzyyZ sanoi:voisin väittää kyseessä olevan f2004
Helposti. Kyseessä ei ole minkään vuoden malli varsinaisesti. ns. Esittelyferkku. Toki lähimäpä 2004-mallia.Revolt sanoi:Osaako joku sanoa, minkä vuoden Ferkku toi on? Ei kyllä tosiaan ainakaan näytä ihan siltä mallilta, mikä kyltissä lukee![]()
Ei tuo minusta eroa F2004:stä kuin etusiipensä puolesta, ellei se ole jossain Monzan kisassa ollut noinkin pieni.formulastara sanoi:Helposti. Kyseessä ei ole minkään vuoden malli varsinaisesti. ns. Esittelyferkku. Toki lähimäpä 2004-mallia.
edit. Lipsahti 2006 ensin.
heh. Anthony: Lewis, Ron is your father.Vilperi sanoi:![]()
![]()
"Lewis. I am your father."
Toi on coolein kuva mitä ikinä nähny.J.Hunt sanoi:![]()
Taidan olla tämän joskus jo jonnekkin postannutkin.
Jonkki sanoi:Ei hitto, en ihan kerenny itse laittamaan.[/QUOTEH
Hilly Billy.
Oksettaa tommonen sivistymättömyys.Jullikka sanoi:
Minun mielestäni tuo oli hyvin kuvaava loru jostain vuosikymmenten takaa, jolloin n**k*ri ei ollut vielä ruma sana..L4z! sanoi:Oksettaa tommonen sivistymättömyys.
Saa sitä neekeri sanaa käyttää, vaikkapa tieteellisesti, muttei ketään kohtaan halventavasti.Sue_me sanoi:Minun mielestäni tuo oli hyvin kuvaava loru jostain vuosikymmenten takaa, jolloin n**k*ri ei ollut vielä ruma sana..