Mun mielestäkin tuo on huumorilla tehty, toisin kuin esim. ne kuvat, jossa suuret väkijoukot heiluttavat keskareita ja huutavat törkeyksiäCalvin sanoi:Mun mielestä tuo menee jo niin överiksi, että epäilen että he itsekin tietävät sen ja naureskelevat juurikin yllä olevien kommenttien kaltaisille esittäjille. Luulevat tyhmät että ollaan tosissaan...
Mää luin vahingossa että "Hamiltonin persekin tietää...":jaska:Rednef sanoi:Paidoissa luki edessä ja takana etta "Hamiltonin perhekin tietää että Alonso on numero 1".
Pelkkä viaton vitsi, ei sen kummempaa.
Ollaan "rasistisia läpällä" niin kaikki on jees? :jaska:Calvin sanoi:Mun mielestä tuo menee jo niin överiksi, että epäilen että he itsekin tietävät sen ja naureskelevat juurikin yllä olevien kommenttien kaltaisille esittäjille. Luulevat tyhmät että ollaan tosissaan...
Mita rasistista tuossa kuvassa ja vitsissä on?Skenejeesus sanoi:Ollaan "rasistisia läpällä" niin kaikki on jees? :jaska:
Takasiipi on korkeintaan 2004 ja moottorikoppa vähintään 2004.NiPzyyZ sanoi:voisin väittää kyseessä olevan f2004
Helposti. Kyseessä ei ole minkään vuoden malli varsinaisesti. ns. Esittelyferkku. Toki lähimäpä 2004-mallia.Revolt sanoi:Osaako joku sanoa, minkä vuoden Ferkku toi on? Ei kyllä tosiaan ainakaan näytä ihan siltä mallilta, mikä kyltissä lukee
Ei tuo minusta eroa F2004:stä kuin etusiipensä puolesta, ellei se ole jossain Monzan kisassa ollut noinkin pieni.formulastara sanoi:Helposti. Kyseessä ei ole minkään vuoden malli varsinaisesti. ns. Esittelyferkku. Toki lähimäpä 2004-mallia.
edit. Lipsahti 2006 ensin.
heh. Anthony: Lewis, Ron is your father.Vilperi sanoi:
"Lewis. I am your father."
Toi on coolein kuva mitä ikinä nähny.J.Hunt sanoi:
Taidan olla tämän joskus jo jonnekkin postannutkin.
Jonkki sanoi:Ei hitto, en ihan kerenny itse laittamaan .[/QUOTEH
Hilly Billy.
Oksettaa tommonen sivistymättömyys.Jullikka sanoi:
Minun mielestäni tuo oli hyvin kuvaava loru jostain vuosikymmenten takaa, jolloin n**k*ri ei ollut vielä ruma sana..L4z! sanoi:Oksettaa tommonen sivistymättömyys.
Saa sitä neekeri sanaa käyttää, vaikkapa tieteellisesti, muttei ketään kohtaan halventavasti.Sue_me sanoi:Minun mielestäni tuo oli hyvin kuvaava loru jostain vuosikymmenten takaa, jolloin n**k*ri ei ollut vielä ruma sana..