Tuossa ei ainakaan mitään rasistista taida olla. Toinen asia on sitten se että aika erikoista touhua on mennä kisaan tai testeihin erikseen mollaamaan jotain tiettyä kuskia ja/tai tallia. No, jos on testit kotinurkilla ja lakana valmiiksi tehtynä niin mikä ettei .CamoN sanoi:Poliittisesti korrektia? :thumbup:
Onko Joensuussa porukka noin sivistynyttä? Taidan muuttaa sinne.kouvotsvoni sanoi:Miten minusta tuntuu, että semmoseen 10-15 vuoteen kukaan ei ole sanonut neekeri-sanaa ja nyt se uudestaan opittu "en minä moista tiennyt, että se olisi kielletty sana".
No himppasen meininki muuttunut kun kaupunki telkkariin asti pääsi natsikaupunkina 90-luvullaBanaani sanoi:Onko Joensuussa porukka noin sivistynyttä? Taidan muuttaa sinne.
Tais tämänkin kylän jannuja siellä liikuskella tuohon aikaan maiharit jalassa ja pilottitakit päälläkouvotsvoni sanoi:No himppasen meininki muuttunut kun kaupunki telkkariin asti pääsi natsikaupunkina 90-luvulla
Ensin oltiin hiljaa ettei vaan oltais rasisteja. Mutta nyt tämä erityiskohtelu on osoittautunut rasistiseksi, ja heihin tulee suhtautua yhtä välittömästi kuin muihin.kouvotsvoni sanoi:Miten minusta tuntuu, että semmoseen 10-15 vuoteen kukaan ei ole sanonut neekeri-sanaa ja nyt se uudestaan opittu "en minä moista tiennyt, että se olisi kielletty sana".
Mutta vain jos sanojana tumma kaveri Se on just tätä...Zaikom sanoi:Esim. "Mitä neekeri!" on vähän niinkuin "Mitä jätkä!" mutta tummalle kaverille.
Olisi.. Tosin semmoset 1007 kommenttia saisi mode-tiimi sinne vetää tästä toikista.Jacques sanoi:Eikös näille rasismi-jutuille ois oikea paikka jossain asiakeskustelussa? Jospa tässä toikissa laitettaisiin vain hauskoja kuvia, ja keskustellaan niistä?
Mika yrittää naamioitua KekeksiTrone sanoi:
Mikäli joku ei vielä ole tietoinen kaksikon jälkikasvusta, niin nyt on korkea aika.kouvotsvoni sanoi:Olisi.. Tosin semmoset 1007 kommenttia saisi mode-tiimi sinne vetää tästä toikista.
Jotenkin näyttää "vähän" epäsuhtaiselle parille Hop hoppana kopo!
Mulle tuli mieleen eräs herra Presley.Juggis sanoi:Mika yrittää naamioitua Kekeksi
Mahti kuva :alppu:J.Hunt sanoi: