Ukyo Katayama
Well-known member
Aivan törkeän hieno photoshoppausJ.Hunt sanoi:
Aivan törkeän hieno photoshoppausJ.Hunt sanoi:
Ei ole photoshopattu. Aina jaksan ihmetellä, miten huonosti ihmiset tunnistavat shoppaukset...Jacques sanoi:Epäilen vahvasti photoshoppausta:doubtful:
Leo sanoi:Wiki: In 1968 Rindt moved to Brabham and took Dennis with him. Dennis remained and became chief mechanic for Jack Brabham. Eli on oikea kuva...
jepjep!Revolt sanoi:Ei ole photoshopattu. Aina jaksan ihmetellä, miten huonosti ihmiset tunnistavat shoppaukset...
Osti Nykypäivänä tuollaisen ostaminen olisi kyllä niin turhaa, mutta se oli sitä aikaa seGeGe sanoi:Tuon MikaMika-kuvan laitoin nettiin joskus, saattaapi olla sama kuva vähän kiertäneenä.
Kuva on F1 Photobook 2000 CDstä, jonka ostin aikoinaan kaupasta. Ostikohan kukaan muu foorumilainen tuota kyseistä lehteä+CDtä aikoinaan?
niiin, selitäs toi punainen rinkula joka on dennisin pään ympärillä.. on se shoppaus..Revolt sanoi:Ei ole photoshopattu. Aina jaksan ihmetellä, miten huonosti ihmiset tunnistavat shoppaukset...
Heh Okei, olet oikeassa, se on shoppaus... :thumbup:Wesselius sanoi:niiin, selitäs toi punainen rinkula joka on dennisin pään ympärillä.. on se shoppaus..
Nico on suomalainen niin kauan kun se menestyy:ahem:NOesc sanoi:Sanoisin jotta tuossa ollaan asian ytimessä(paitsi nico,jota minä en oikein miellä suomalaiseksi)
Eli siis Nico on toistaiseksi saksalainen.Lisko sanoi:Nico on suomalainen niin kauan kun se menestyy:ahem:
Se on puoliksi saksalainen tällä hetkellä, sitten kun podiumeja alkaa tippumaan niin siitä saksalaisuudesta ei enään puhuta..Mikkonen sanoi:Eli siis Nico on toistaiseksi saksalainen.
Ei ole photoshopattu. Aina jaksan ihmetellä, miten huonosti ihmiset tunnistavat shoppaukset...Wesselius sanoi:niiin, selitäs toi punainen rinkula joka on dennisin pään ympärillä.. on se shoppaus..
Sehän on pelkkä sädekehä.Wesselius sanoi:niiin, selitäs toi punainen rinkula joka on dennisin pään ympärillä.. on se shoppaus..
miksköhän mulla tuli ekana mieleen hirttosilmukka tai tähtäin?hhanhi sanoi:Sehän on pelkkä sädekehä.
Mulle tuli mieleen ihan vaan punainen rinkula..Wesselius sanoi:miksköhän mulla tuli ekana mieleen hirttosilmukka tai tähtäin?
Totuus on notta Dennis paino speed dialia ja soitti vaimolle ja jätti sen. Niin vähän vuosia jäljellä, että ei kerkee kuherteleen. Tallia pitää pyörittää.talakem sanoi:
Aivan sysipaska itseasiassa. Joku amatööri selvästi asialla.Ukyo Katayama sanoi:Aivan törkeän hieno photoshoppaus
Renessanssinero sanoi:
Räkä mainosti röökiä Suomessa. :nope: :thumbfh: :thumbdown