Ukyo Katayama
Well-known member
Aivan törkeän hieno photoshoppausJ.Hunt sanoi:
Aivan törkeän hieno photoshoppausJ.Hunt sanoi:
Ei ole photoshopattu. Aina jaksan ihmetellä, miten huonosti ihmiset tunnistavat shoppaukset...Jacques sanoi:Epäilen vahvasti photoshoppausta:doubtful:
Leo sanoi:Wiki: In 1968 Rindt moved to Brabham and took Dennis with him. Dennis remained and became chief mechanic for Jack Brabham. Eli on oikea kuva...
jepjep!Revolt sanoi:Ei ole photoshopattu. Aina jaksan ihmetellä, miten huonosti ihmiset tunnistavat shoppaukset...
OstiGeGe sanoi:Tuon MikaMika-kuvan laitoin nettiin joskus, saattaapi olla sama kuva vähän kiertäneenä.
Kuva on F1 Photobook 2000 CDstä, jonka ostin aikoinaan kaupasta. Ostikohan kukaan muu foorumilainen tuota kyseistä lehteä+CDtä aikoinaan?
niiin, selitäs toi punainen rinkula joka on dennisin pään ympärillä..Revolt sanoi:Ei ole photoshopattu. Aina jaksan ihmetellä, miten huonosti ihmiset tunnistavat shoppaukset...
HehWesselius sanoi:niiin, selitäs toi punainen rinkula joka on dennisin pään ympärillä..on se shoppaus..
Nico on suomalainen niin kauan kun se menestyy:ahem:NOesc sanoi:Sanoisin jotta tuossa ollaan asian ytimessä(paitsi nico,jota minä en oikein miellä suomalaiseksi)
Eli siis Nico on toistaiseksi saksalainen.Lisko sanoi:Nico on suomalainen niin kauan kun se menestyy:ahem:
Se on puoliksi saksalainen tällä hetkellä, sitten kun podiumeja alkaa tippumaan niin siitä saksalaisuudesta ei enään puhuta..Mikkonen sanoi:Eli siis Nico on toistaiseksi saksalainen.
Ei ole photoshopattu. Aina jaksan ihmetellä, miten huonosti ihmiset tunnistavat shoppaukset...Wesselius sanoi:niiin, selitäs toi punainen rinkula joka on dennisin pään ympärillä..on se shoppaus..
Sehän on pelkkä sädekehä.Wesselius sanoi:niiin, selitäs toi punainen rinkula joka on dennisin pään ympärillä..on se shoppaus..
miksköhän mulla tuli ekana mieleen hirttosilmukka tai tähtäin?hhanhi sanoi:Sehän on pelkkä sädekehä.
Mulle tuli mieleen ihan vaan punainen rinkula..Wesselius sanoi:miksköhän mulla tuli ekana mieleen hirttosilmukka tai tähtäin?![]()
Totuus on notta Dennis paino speed dialia ja soitti vaimolle ja jätti sen. Niin vähän vuosia jäljellä, että ei kerkee kuherteleen. Tallia pitää pyörittää.talakem sanoi:
Aivan sysipaska itseasiassa. Joku amatööri selvästi asialla.Ukyo Katayama sanoi:Aivan törkeän hieno photoshoppaus![]()
Renessanssinero sanoi:![]()
Räkä mainosti röökiä Suomessa. :nope: :thumbfh: :thumbdown