Hauskat F1-aiheiset kuvat

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Gotcha

Well-known member
Sijainti
Saksa
Ei ole leluvalmistajien rahat riittäneet lisensseihin ilmeisesti. :D Osittain turhaan ovat lakimiehiä pelänneet jopa, sillä eihän "Kimi" ole mikään tavaramerkki?

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Minua kiinnostaisi hankkia jonkin sortin pienoismalleja, jos olisi saatavilla kauden suunnilleen kaikki (ainakin vähintään puoleen kisaviikonlopuista osallistuneet) autot settinä. Esim. ekan seuraamani kauden, 1993, autot olisivat komia rivistö hyllyllä :)

Ode

Maailmanlupaus
Sijainti
Oulu
Minua kiinnostaisi hankkia jonkin sortin pienoismalleja, jos olisi saatavilla kauden suunnilleen kaikki (ainakin vähintään puoleen kisaviikonlopuista osallistuneet) autot settinä. Esim. ekan seuraamani kauden, 1993, autot olisivat komia rivistö hyllyllä :)
Netistä löytää useinkin aika laadukkaan näköisiä... En kyllä tähään hätään osaa linkkivinkkiä pistää. :dunno:

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Kokeilin piruuttani googlata paperisia F1-malleja ja tällainen sivu löytyi. Paper models-linkin takana malleja ja teko-ohjeita Craft process -linkeistä.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.