Mun mielestä Kimin piiska on hieno! Pelottaa, milloin varikolle ilmestyy taas Kimi siilitukkana. Kun oma fleda on tätä tyyliä: http://www.wbpmblog.com/blog/wp-content/uploads/2008/11/paul-stanley.jpg , niin muita pitkätukkaisia ihmisiä pitää vain hyvänä asiana. :alppu:
Alkaa tuo räikkösen takatukka olla jo hölmön näkönen
alwaysKimi vetää tyylillä! :thumbup:
JEEJEE! " Speedy on sairaan nopee" Hiuksissa on elin voimaa! Kimi on HYVÄ jätkä, oli miten oli. Uskon myös minä, että kyseessä kavereiden kesken heitetty pikku veto.....Mun mielestä Kimin piiska on hieno! Pelottaa, milloin varikolle ilmestyy taas Kimi siilitukkana. Kun oma fleda on tätä tyyliä: http://www.wbpmblog.com/blog/wp-content/uploads/2008/11/paul-stanley.jpg , niin muita pitkätukkaisia ihmisiä pitää vain hyvänä asiana. :alppu:
Susirumassa aurinkotatskassa oli kans pakko olla.Uskon myös minä, että kyseessä kavereiden kesken heitetty pikku veto.....
No ei todellakaan!Hippien hommaa tuollaset fledat :F
Kyllä, en pidä tuosta tyylistä
Pitkälettejähän tuolla on enemmänkin. Nico, Nelson ja Jarno tietysti, mutta takatukan poikanen on myös Massalla, Timolla ja Kazukillakin.Kimi on kyllä ihan positiivinen poikkeus yleensä niin sliipattujen F1-kuljettajien joukossa. On tuollaista naurettavan näköistä lippistä, on takajammua, on tatuointia jne. Hyvä että kaikki eivät ole niin samasta muotista väännettyjä ja sponsoreiden muovaamia robotteja. Nick Heidfeld on toinen piristävä poikkeus partoineen ja hassuine aurinkolaseineen.
Kubicallakin näyttäis olevan jotain takatukan poikasta, ainakin tuon ylemmän kuvan perusteella. Ja Alonsollahan on lähes aina ollut suhteellisen pitkä letti. Melkeinpä helpompi luetella ne kuljettajat kenellä on lyhyet hiukset.Pitkälettejähän tuolla on enemmänkin. Nico, Nelson ja Jarno tietysti, mutta takatukan poikanen on myös Massalla, Timolla ja Kazukillakin.
kubica kompensoi sillä harventuvaa etutukkaa.Kubicallakin näyttäis olevan jotain takatukan poikasta, ainakin tuon ylemmän kuvan perusteella. Ja Alonsollahan on lähes aina ollut suhteellisen pitkä letti. Melkeinpä helpompi luetella ne kuljettajat kenellä on lyhyet hiukset.
Väittäisin että olisi pitempi. Tai no Kimistähän en tietenkään tiedä, mutta itselläni olisi ainakin huomattavasti pitempi piiska jos olisin railakkaasti yli vuoden kasvatellut. :alppu:Kukaan muuten miettiny että Kimin tukka tainnu kasvaa siitä lähtien kun viimenen voitto tuli?
Olihan sillä ihan siili sillon Epsanjassa 2008.Väittäisin että olisi pitempi. Tai no Kimistähän en tietenkään tiedä, mutta itselläni olisi ainakin huomattavasti pitempi piiska jos olisin railakkaasti yli vuoden kasvatellut. :alppu:
Itse arvailin jo alkuvuodesta jotain tuollaista. Viesti varmaan jostain ketjusta löytyy, jos jaksaisi etsiä. En siitä sitten tiedä, mistä lähtien on kasvattanut, mutta onhan se jo melko pitkä tällä hetkellä. Voisi sen nyt leikatakin, kun Ferrari keskittyy jo ensi vuoteen, tämänpäiväinen kelvatkoon voitosta.Kukaan muuten miettiny että Kimin tukka tainnu kasvaa siitä lähtien kun viimenen voitto tuli? Ehkä jotain vedonpoikasta ilmassa.