Muovix
Active member
Nyt repesEikö tuosta puutu vielä se etusiipi mikä Lewiksellä on käytössä?![]()
Nyt repesEikö tuosta puutu vielä se etusiipi mikä Lewiksellä on käytössä?![]()
Niskalihakset heikentyvät, kun ei tarvitse enää rasittaa niskaa koville g-voimille. :ahem:Näyttää niskan seutu kyllä solakoituvan aika tavalla aktiivuosien jälkeen...
:ahem:Kuinka tehdä ruohonleikkuustakin kivempaa.
Nimenomaan! On sitä huonompiakin syitä hankkia omakotitalo!:ahem:
Vois sitä ehkä omakotitalon hankkia, jos ois tuollainen JPS Lotus -henkinen leikkuri.
Jahas mulla ei tarvii siitä ainakaan stressaa vaan että mistä voin ostaa tuon leikkurin! :ahem:Nimenomaan! On sitä huonompiakin syitä hankkia omakotitalo!
Ei puutu kuin viikset ja Ray-Banit niin kävis Kekestä.Alkaa tuo räikkösen takatukka olla jo hölmön näkönen![]()
Itsekin olen veikannut samaa. Luultavasti kyseessä on joku vedonlyönti kavereiden kanssa.Jospa hän kasvattaa kisatukkaa ja meinaa leikata sen sitte jos/kun voitto tulee seuraavan kerran?
Ferrarin nykytason tietäen, onko F1-kuljettajan takatukan pituudelle olemassa joku maksimirajaJospa hän kasvattaa kisatukkaa ja meinaa leikata sen sitte jos/kun voitto tulee seuraavan kerran?
Barrichello kritisoi talliaan kovin sanoin Saksan GP:n jälkeen jäätyään kisassa kuudenneksi. Brassikuskin mielestä tallin toimet veivät häneltä voiton.
Torstaina "Mr. Happy" -paitaan pukeutunut Barrichello oli jo leppynyt mies.
- Minulla ei ole ongelmia, ja sen näkee päältäni, Barrichello virnisti.