JPP
as Quo as possible
Kokeilin pientä naamanvaihdosta. Tällainen tuli:Eihän tälle voi kun nauraa:
Näytä liitetiedosto 11814
Kokeilin pientä naamanvaihdosta. Tällainen tuli:Eihän tälle voi kun nauraa:
Pelataan sitä peliä: If they mated?Kokeilin pientä naamanvaihdosta. Tällainen tuli:
*REPS* :thumbup:Kokeilin pientä naamanvaihdosta
Mites mulle näyttää et kuvassa on Senna ja kolme Rubenssia? :eek!:Rubenssin vaatetus
[KUVA]
Paras aikoihinKokeilin pientä naamanvaihdosta. Tällainen tuli:
Saanko kysyy millä teit tuon? :alppu:Kokeilin pientä naamanvaihdosta. Tällainen tuli:
Well played, sir.Kokeilin pientä naamanvaihdosta. Tällainen tuli
Mullakin meni hetki ennen kuin paikansin oikeanMites mulle näyttää et kuvassa on Senna ja kolme Rubenssia? :eek!:
Eis.Kokeilin pientä naamanvaihdosta. Tällainen tuli:
Ai saatana... Lihapullanrämmäleet kyllä lens näppikselleKokeilin pientä naamanvaihdosta. Tällainen tuli:
Tälle ei voinu muutakun revetä, priceless :alppu:Kokeilin pientä naamanvaihdosta. Tällainen tuli:
Paras kuva piiitkään aikaan! Jos olisin juonut kahvia, niin ne olisi varmasti näytöllä.Kokeilin pientä naamanvaihdosta. Tällainen tuli:
Photoshopilla. Kopioin kummankin kasvoista sellaisen noin silmät, nenän ja suun sisältävät alueet ja peilasin vaakatasossa sekä siirsin naapurin naaman päälle. Sitten säädin kopioitujen naamojen kokoa sen verran, että silmät ja suut osuivat kutakuinkin samoille kohdille kuin alkuperäiset. Rusketusasteet meni kohdilleen ihon värin tummuutta ja värikylläisyyttä säätämällä.Saanko kysyy millä teit tuon? :alppu:
:frown:Aattelin vaan sanoa, että toi JPP:n kuva on huonosti tehty, eikä edes hauska. Kenties vähän moraalitonkin.
Ihan vain siksi, ettei pääse ylpistymään kehutulvassa. :thumbup:
Eipä mulla muuta.
Miksi Frasier on kuvassa?Rubenssin vaatetus