Ja JPP:n oikeasti hauskasta kuvasta paluu laimeisiin kuviin...Renkaat valmiina.
USF1.Renkaat valmiina.
:dunno: Eipä oikeen koskaa nää renkaita valmiina tolleen, jos koskaan. Kiitos bleu kuvasta!Ja JPP:n oikeasti hauskasta kuvasta paluu laimeisiin kuviin...
:facepalm:
No äläs nyt viitsi, pitäisikö jättää sitten se JPP:n kuva viimeiseksi ja lukita toikki.Ja JPP:n oikeasti hauskasta kuvasta paluu laimeisiin kuviin...
Varmistetaan vastaisuudessa kuitenkin varmuuden vuoksi Lugeralta, mitä voi postataNo äläs nyt viitsi, pitäisikö jättää sitten se JPP:n kuva viimeiseksi ja lukita toikki.
Hyvä kuvahan se JPP:n oli niin kuin myös tuo Bleun postaama.
Sama.Huoh. :thumbfh:
Huoh. :thumbfh:Varmistetaan vastaisuudessa kuitenkin varmuuden vuoksi Lugeralta, mitä voi postata
Ja JPP:n oikeasti hauskasta kuvasta paluu laimeisiin kuviin...
Ei se (Lugera) ehdi vastaamaan, kun sillä palaa mieli "asetella kämmentä"...Kai kysyit ensin Lugeralta onko perse hauska?
No voi kamaluus ja kurjuus, onko nyt päivä pilalla? :thumbfh:
Kai kysyit ensin Lugeralta onko perse hauska?
Anteeksi erittäin paljon jos ilmaisin mielipiteeni Bleun kuvasta. Mielipiteitä ei täällä näköjään saa sanoa ilman, että tullaan tälleen "vittuilemaan".Ei se (Lugera) ehdi vastaamaan, kun sillä palaa mieli "asetella kämmentä"...
Anteeksi, että vittuiltiin. Täällä ei saa näemmä vittuilla ilman, että siitä hermostutaan.Anteeksi erittäin paljon jos ilmaisin mielipiteeni Bleun kuvasta. Mielipiteitä ei täällä näköjään saa sanoa ilman, että tullaan tälleen "vittuilemaan".
Vittujen kevät teidän kanssa. :dunno: :nope: :thumbfh:
:alppu: Kas tässä lääke jos joku sanoo sinusta jotain pahaa kun itse olet teoillasi sen oikeuttanutVittujen kevät teidän kanssa. :dunno: :nope: :thumbfh:
Toki saa. Antaa tulla vaan jos se on niin mukavaa.Anteeksi, että vittuiltiin. Täällä ei saa näemmä vittuilla ilman, että siitä hermostutaan.
Teoillani? Mitä olen tehnyt?Kas tässä lääke jos joku sanoo sinusta jotain pahaa kun itse olet teoillasi sen oikeuttanut