Hauskat F1-aiheiset kuvat

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Calvin

Well-known member
Michelin. :D:thumbup:

Itse en pitänyt mitenkään nöyryyttävänä sitä, että Hämis ajoi kääpiöauton kyydissä. Noita muita loistoautoja lienee paljon useammin tarjolla ja on harvinaisempaa herkkua päästä tuollaisen kääpiöauton kyytiin. Itse olisin valinnut juuri tuon auton sen erikoisuuden vuoksi, varsinkin jos tietäisin että muiden klassikko/loistoautojen kyytiin pääsee suurinpiirtein joka kisaviikonloppu, kuten F1-kuskit taitavat päästä. Ehkä se oli vain huono imagon ja siten bisneksen kannalta?

Rogue

Jää(telö)mies
Sijainti
Banned

Japanin kostea keli veti Kubican naaman mutruun viime viikonlopun F1-osakilpailussa.

Hookah

Elämäntapaintiaani
Joo, siimalla vain kiristelty :D Mut Lewistä käy oikeesti sääliks, ihan naurettavaa :(:confused::thumbdown
Muakin käy keräilyharvinaisuuden kyytin otettu miljonääriparka sääliksi. Varmaan tuossa meni maailmanmestarin maine ikiajoiksi.

Joni

Well-known member
Michelin. :D:thumbup:

Itse en pitänyt mitenkään nöyryyttävänä sitä, että Hämis ajoi kääpiöauton kyydissä. Noita muita loistoautoja lienee paljon useammin tarjolla ja on harvinaisempaa herkkua päästä tuollaisen kääpiöauton kyytiin. Itse olisin valinnut juuri tuon auton sen erikoisuuden vuoksi, varsinkin jos tietäisin että muiden klassikko/loistoautojen kyytiin pääsee suurinpiirtein joka kisaviikonloppu, kuten F1-kuskit taitavat päästä. Ehkä se oli vain huono imagon ja siten bisneksen kannalta?
Niin onhan se näin mutta Lewiksen piti sanoa vielä että "Sen piti olla mersu jolla mun piti ajaa" Hah ihan niinku muu merkki sille kelpaa sitten. :D

80CC

Well-known member
tässähän pitää jo ihan keskittyä näihin kuviin:thumbup:

Rogue

Jää(telö)mies
Sijainti
Banned
Jellinek ehti näköjään kuvan jo esittelemään, mutta.. tämmöisen mauttoman muokkauksen on pakko levitä myös tänne.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.