Joo siltähän se näyttää...Joni sanoi:
"maalais poika mä oon ,dipa dipa dei " reps*****Trone sanoi:
Ei käynyt mielessäkään, että tuo voisi olla photoshopattu :doubtful:Pyrys sanoi:Aika huonolaatuinen photoshoppaus tuo Kimin ja DC:n siviilimersu-kuva. Mihin mahtaa Kimin käsi hävitä?
Kyllä mä muistelen, että Kimi ja DC vieraili jossain mersun tehtaalla, jossa noita törmäystestiautoja oli..Trone sanoi:Ei käynyt mielessäkään, että tuo voisi olla photoshopattu :doubtful:
Sinällään ei kyllä käy järkeen miksi mersu tekisi tuollaisen promootiokuvan oikeasti..
Itse en kiinnittänyt tuohon Kimin käteen sen enempää huomiota. Liekö sitten pellin välissä tai missä lie Mutta jos tuo photaroitu on, niin mielestäni kyllä aika hyvin, jos katsoo noita varjoja ja auton heijastuksia.. Plus onko crashtest-mersun ihan yleisestikin McLaren-oransseja?
Juu itsekin siis pidän ko. kuvaa autenttisena kunnes toisin todistetaan. Mutta onkohan tuo auton oranssi väri ihan mersun / autotehtaiden / kolaritestausinstanssien yleisestikin käyttämä, vai onkohan tuo nyt tarkoituksellisesti McLaren-sävyissä.patriot sanoi:Kyllä mä muistelen, että Kimi ja DC vieraili jossain mersun tehtaalla, jossa noita törmäystestiautoja oli..
Melkein yhtä tökerö väärennös kuin TM:ssä ollut Trullin pössyttelykuva.WoPe sanoi:Tainnu kärähtää dopingista
Jaaha, hyvä kun sanoit: ei varmasti kukaan muu huomannutkaan.AJ sanoi:Melkein yhtä tökerö väärennös kuin TM:ssä ollut Trullin pössyttelykuva.
No en tiedä... Mutta Kimi ja DC vieraili vastaavassa paikassa!Asko S. sanoi:Selkee feikkihän toi on, siitä tartte tapella.
Partsi sanoi:Itse kyllä pitäisin tota kolari kuvaa käsiteltynä. Miksi kimin käsi häviää? Miksi DCn varjot ei heijastu autoon? Hyvin tehty mutta ei aito. Tapellaanko :alppu:
No sitähän mä just tarkoitin.Hmmp sanoi:Jaaha, hyvä kun sanoit: ei varmasti kukaan muu huomannutkaan.
Eiköhän tuon kuvan idea nimenomaan ole, että Alonson ilmeeseen sopii tupakka suuhun kuin nyrkki silmään.. :doubtful: 'Tökereys' on varmasti tahallista ja se sopiikin tähän. :thumbup:
Kimi ei olekaan mikään käsi ja DC:n varjo katoaa varjojen maille.Partsi sanoi:Itse kyllä pitäisin tota kolari kuvaa käsiteltynä. Miksi kimin käsi häviää? Miksi DCn varjot ei heijastu autoon? Hyvin tehty mutta ei aito. Tapellaanko :alppu:
Heh, Massa!markoj sanoi: