Hauskat F1-aiheiset kuvat

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Trone

Registered Loser
Sijainti
Suomi
DC kutsuttiin takaisin JPM:n tilalle, ja tässä Kimi ja David nyt yhdessä ihmettelevät, kuinka Juan-Pablo sai pistettyä siviilimersunsakin taattuun Montoya-kuntoon.. :ahem:

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Aika huonolaatuinen photoshoppaus tuo Kimin ja DC:n siviilimersu-kuva. Mihin mahtaa Kimin käsi hävitä? :)

Trone

Registered Loser
Sijainti
Suomi
Pyrys sanoi:
Aika huonolaatuinen photoshoppaus tuo Kimin ja DC:n siviilimersu-kuva. Mihin mahtaa Kimin käsi hävitä? :)
Ei käynyt mielessäkään, että tuo voisi olla photoshopattu :doubtful:
Sinällään ei kyllä käy järkeen miksi mersu tekisi tuollaisen promootiokuvan oikeasti..

Itse en kiinnittänyt tuohon Kimin käteen sen enempää huomiota. Liekö sitten pellin välissä tai missä lie :) Mutta jos tuo photaroitu on, niin mielestäni kyllä aika hyvin, jos katsoo noita varjoja ja auton heijastuksia.. Plus onko crashtest-mersun ihan yleisestikin McLaren-oransseja?

patriot

Foorumin senaattori
Trone sanoi:
Ei käynyt mielessäkään, että tuo voisi olla photoshopattu :doubtful:
Sinällään ei kyllä käy järkeen miksi mersu tekisi tuollaisen promootiokuvan oikeasti..

Itse en kiinnittänyt tuohon Kimin käteen sen enempää huomiota. Liekö sitten pellin välissä tai missä lie :) Mutta jos tuo photaroitu on, niin mielestäni kyllä aika hyvin, jos katsoo noita varjoja ja auton heijastuksia.. Plus onko crashtest-mersun ihan yleisestikin McLaren-oransseja?
Kyllä mä muistelen, että Kimi ja DC vieraili jossain mersun tehtaalla, jossa noita törmäystestiautoja oli..

Trone

Registered Loser
Sijainti
Suomi
patriot sanoi:
Kyllä mä muistelen, että Kimi ja DC vieraili jossain mersun tehtaalla, jossa noita törmäystestiautoja oli..
Juu itsekin siis pidän ko. kuvaa autenttisena kunnes toisin todistetaan. Mutta onkohan tuo auton oranssi väri ihan mersun / autotehtaiden / kolaritestausinstanssien yleisestikin käyttämä, vai onkohan tuo nyt tarkoituksellisesti McLaren-sävyissä.

Mitä siihen promootiokäyttöön tulee, niin kyllähän tuossa itse asiassa näkyy, että ei kovin lähelle matkustamoa ole nokkakolarista tullut näkyviä vaurioita = matkustajat melko turvassa :thumbup:

Hmmp

CEO
AJ sanoi:
Melkein yhtä tökerö väärennös kuin TM:ssä ollut Trullin pössyttelykuva.
Jaaha, hyvä kun sanoit: ei varmasti kukaan muu huomannutkaan. ;) :D

Eiköhän tuon kuvan idea nimenomaan ole, että Alonson ilmeeseen sopii tupakka suuhun kuin nyrkki silmään.. :doubtful: 'Tökereys' on varmasti tahallista ja se sopiikin tähän. :thumbup:

Partsi

Kuollut apina
Sijainti
Kaatopaikka
Itse kyllä pitäisin tota kolari kuvaa käsiteltynä. Miksi kimin käsi häviää? Miksi DCn varjot ei heijastu autoon? Hyvin tehty mutta ei aito. Tapellaanko :alppu:

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Partsi sanoi:
Itse kyllä pitäisin tota kolari kuvaa käsiteltynä. Miksi kimin käsi häviää? Miksi DCn varjot ei heijastu autoon? Hyvin tehty mutta ei aito. Tapellaanko :alppu:

Mikäli avaat silmäsi, huomaat että Cuution varjo muodostuu auton keulaan niin kuin kuuluukin. Tietysti se ei jatku samassa kohtaa kuin lattiassa, vaan hieman siitä vasemmalle, koska keula on edenpänä ja valo tulee hieman vinosti.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Hmmp sanoi:
Jaaha, hyvä kun sanoit: ei varmasti kukaan muu huomannutkaan. ;) :D

Eiköhän tuon kuvan idea nimenomaan ole, että Alonson ilmeeseen sopii tupakka suuhun kuin nyrkki silmään.. :doubtful: 'Tökereys' on varmasti tahallista ja se sopiikin tähän. :thumbup:
No sitähän mä just tarkoitin. :rolleyes: :D

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Partsi sanoi:
Kimi ei olekaan mikään käsi ja DC:n varjo katoaa varjojen maille.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.