Hauskat F1-aiheiset kuvat

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Trone

Registered Loser
Sijainti
Suomi
AJ sanoi:
Eikös tuo ole Petelius? :doubtful:
Arvasin jo kirjoittaessani, että joku ymmärtää väärin :D
Siis tarkoitin tuota Jonin postaamaa kuvaa, PP on tuossa mulla ihan vertailua helpottamassa :)

justF1fan

Well-known member
Josko ne Mäcillä ei sitten saaneetkaan ketään lähteneiden inssien tilalle.

Ja itseasiassa tämä Kimin lausahdushan viittaa tuohon:
"- Haluan luonnollisesti auton, jolla pystyy ajamaan voitoista, mutta kaikki ei riipu pelkästään siitä. On olemassa monia asioita, jotka saattavat kuulostaa jonkun muun mielestä pikkujutuilta, mutta ovat minulle tärkeitä, Räikkönen totesi."

Kimiä harmittaa tuo "pikkujuttu", että saadakseen ajaa, pitää ite tehdä koneremontitkin. Ferrarilla ei kuulemma kuskien tarvii korjailla koneita.

hhanhi

Hei vaan kaikki :)
Sijainti
Oolu
justF1fan sanoi:
Josko ne Mäcillä ei sitten saaneetkaan ketään lähteneiden inssien tilalle.

Ja itseasiassa tämä Kimin lausahdushan viittaa tuohon:
"- Haluan luonnollisesti auton, jolla pystyy ajamaan voitoista, mutta kaikki ei riipu pelkästään siitä. On olemassa monia asioita, jotka saattavat kuulostaa jonkun muun mielestä pikkujutuilta, mutta ovat minulle tärkeitä, Räikkönen totesi."

Kimiä harmittaa tuo "pikkujuttu", että saadakseen ajaa, pitää ite tehdä koneremontitkin. Ferrarilla ei kuulemma kuskien tarvii korjailla koneita.
Joo mutta eikös Schumacher rakenna ja suunnitele itse autonsa ja moottorinsa?

http://www.f1racing.net/en/photolarge.php?photoID=62372&catID=1101-1843

Uutta aerodynamiikkaa?

Enrique

Well-known member
Oon kyllä odotellu, että Ronillekin alkais kunnon maha kasvaa.

PeeVee79

Paksu ja pehmeä.
Sijainti
J:vi
Mossi Superstar sanoi:
Johan se selvis ongelma Mäkin ongelmiin.... Jos hankitaan työväki amiksesta ;)
Aikoinani kaksi linjaa ammattikoulua käyneenä VOISIN vetää herneen nenääni tuosta lausunnosta. Vaan enpä taida.

*wruuum*

Well-known member
Mossi Superstar sanoi:
Johan se selvis ongelma Mäkin ongelmiin.... Jos hankitaan työväki amiksesta ;)
Muistelisin suomalaisen selostaja kaksikon hehkuttaneen Ranskan kisassa, että Dela Ruusulla olisi yliopisto tasoinen tutkinto, liekö sitten tekniikasta? Tosin kyllä meidän Kimi paremman moottorin osaa rakentaa, sen verran on mopon ja Ladan mutteria väännetty ja kun on vielä suomalainenkin niin... :thumbup:

Mutta onhan se mukavaa nähdä pojat sorvin ääressä. :D

Räkän "style" kuva on kyllä silti paras, kuvassa on niin veikeitä hahmoja ja ilmeitä että ei voi vakavana katsoa. :D

Rusina

Lux Aeterna
Sijainti
Hyvinkää
PeeVee79 sanoi:
Aikoinani kaksi linjaa ammattikoulua käyneenä VOISIN vetää herneen nenääni tuosta lausunnosta. Vaan enpä taida.
nii..eiköhän se ongelma ole tuo Pedro de la Rosa tuossa joka on yliopiston käynyt maisteri ;).

Toisekseen eikös alikersantti Räikkönen jättänyt amiksen kesken?

Partsi

Kuollut apina
Sijainti
Kaatopaikka
Rusina sanoi:
nii..eiköhän se ongelma ole tuo Pedro de la Rosa tuossa joka on yliopiston käynyt maisteri ;).

Toisekseen eikös alikersantti Räikkönen jättänyt amiksen kesken?
Niin ja tuskin se Räikkönen osaa edes yksipyöräisella ajaa, miten siltä voi odottaa maailmanmestruutta :thumbdown :rolleyes:

CaPtEeNi

Pedro Picapiedra
Sijainti
Absurdia

Kuva on Gp2-sarjassa ajavan Felix Porteiron kotisivulta. Hän on ilmeisen ylpeä että Nico on kaulaillut häntä poikasena.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.