Hauskat jutut!

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
InterTran sanoi:
kotona hyvä asema kotona mestaruus ja me elatus taisteleva ja me hiippakunta mikä esiintyä...
Itse asiassa täähän on melkein ymmärrettävä lause

Kotopuolessa kaikki hyvin ja mestaruuskin on jo kotona.. vähän täytyy elääkseen painaa duunia ja välistä käydä pappilan poikien kanssa kesäteatteria pyörittämässä.

Semmosta se on elo Maranellossa, juu.. :alppu:

Thunder

Vihan aiheuttaja
Runar ja Kyllikki sanoi:
No nopeesti se linkki löysi tiensä tänne. Tossa eilen mietin, että linkittäiskö tänne tuon, mutta totesin sitten että tulee vaan syytöksiä liioista mopojutuista joten päätin jättää muiden huoleksi. :D
Mitä haittaa siitä olisi, kunhan on jotain hauskoja juttuja ja se linkkihän on hauska!:D

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Runar ja Kyllikki sanoi:
Tossa eilen mietin, että linkittäiskö tänne tuon, mutta totesin sitten että tulee vaan syytöksiä liioista mopojutuista joten päätin jättää muiden huoleksi. :D
Oisit sä voinu tuota kirjoittaessasi voinut sen copypasteta tänne ihan suoraankin.

Thunder

Vihan aiheuttaja
Nostetaan tämä toikki taas ylös, nyt huvittaa katsella hauskoja juttuja ja linkittää tänne. Nyt onkin mielenkiintoinen teknologia M$:ltä.

Siinä mielenkiintoinen juttu, että kahviloissa tai ainakin huoltoasemissa tuollainen pöytä saavuttaisi nopeasti suosiota. Pöydän hinta on alkuvaiheessa pöyristyttävän suolainen n. 10 000 dollaria.

MICROSOFT MINORITY REPORT -PÖYTÄ

http://www.break.com/index/really-cool-microsoft-technology.html

Ace17

Acenteella
Lainaus eräältä toiselta keskusteluforumilta:
Yksi veljen kaveri soitti minulle kun yritti tavoitella veljeäni jonka kännykästä oli akku lopussa. Sanoi olevansa Korkeasaaressa. Puhelun taustalta kuului hirveää kirkunaa, joka kuulosti lähinnä joltain mölyapinalta. Kyselin sitten että "mikäs apina siellä huutaa?", niin tämä tietysti vastaa "jaa apina, no se on toi mun poika".
:D :D :D