T.K:n kommentin perusteella pohdin pelkästään tuota lausetta, että mikä siinä itsessään olisi pielessä. Rattaat jäi pohdinnan ulkopuolelle.Nyt minä en tajua. Mitä googlettamista tarvitaan?
Mun mielestä noi kolme ratasta vaan ei oikein toimi yhdessä (work together) kun ne on asennettu tolleen. Paitsi tietysti jos on tarkoitus, että ne rattaat lukittuu tehokkaasti paikoilleen eivätkä pääse pyörimään.
Menepä nurkkaan nyt häpeämään ja lopeta selittely.T.K:n kommentin perusteella pohdin pelkästään tuota lausetta, että mikä siinä itsessään olisi pielessä. Rattaat jäi pohdinnan ulkopuolelle.
Alle 100 metriä. Entä jos siellä alhaalla pääsis paneeVois jäädä nuo rappuset/tikapuut laskeutumatta
Veikkaan, että partneri jäisi ylös vaikka itse toiveikkaana kiipeäisin alas. :ahem:Alle 100 metriä. Entä jos siellä alhaalla pääsis panee
Entä jos ylhäällä olisi kiimainen Johanna Tukiainen?Vois jäädä nuo rappuset/tikapuut laskeutumatta:
Siinä laskis joku muukin pitkäksi aikaa.Entä jos ylhäällä olisi kiimainen Johanna Tukiainen?
Siinä laskis joku muukin pitkäksi aikaa.
Kiinnostaa, että mitä löysit Googlella? Nauroitko?Ha, ny tajusin. Piti kyllä googlettaa. Hämäännyin tuosta T.K:n tekstikommentista.
Pilugiffejä. Normisetti. Itki onnesta.Kiinnostaa, että mitä löysit Googlella? Nauroitko?
Näytä liitetiedosto 10436Entä jos ylhäällä olisi kiimainen Johanna Tukiainen?
Ahahaahahaa. Osuvaa. Osuvaa. :thumbup:Tekaisinpa tällaisen:
Näytä liitetiedosto 10444