Kokeilin tuossa itsekseni *alankomaaalankomaaalankomaaalankomaa* ja kyllä se ihan onnistui. Toki olen verbaalisesti lahjakas ja yliverto verrattuna perusjunturaan.Voiko tuon toisen maan lausua yksikössä?
Olen pahoillani jos tuo antoi ylimielisen kuvan minusta. Vai tarkoititko kuvan tekijää?Varsin tyypillinen jalkapallohenkilön ylimielisehkö kommentti kuvallisesti viestittynä. Ei kai siinä.
Komps.Itsehän olen siitä onnellinen, että mulla riittää voimavaroja molemmille lajeille. Toiselle enemmän, kun toiselle, mutta näillä mennään.
Milloinhan tulee päivä, että katsoisin yhden kokonaisen potkupallopelin televisiosta. Veikkaan ettei koskaan.Itsehän olen siitä onnellinen, että mulla riittää voimavaroja molemmille lajeille. Toiselle enemmän, kun toiselle, mutta näillä mennään.
Niin muakin.Mua harmittaa vieläkin kun jäi vuoden 1990 MM-kisojen Arabiemiraatit-Saksa- ottelu väliin saunavuoron takia.
Mua harmittaa, että sulla on yli 105 minuuttisia saunavuoroja.Mua harmittaa vieläkin kun jäi vuoden 1990 MM-kisojen Arabiemiraatit-Saksa- ottelu väliin saunavuoron takia.
Ovat näköjään päättäneet irtisanoa porukkaa, ennen kuin ilmeni, että kauden tulos oli sangen hyvä.Joo just. Mikään ei riitä kapitalisteille.
No haista vittu sit. Heh, heh, heh!Ei naurata yhtään.