Hauskoja f1 hetkiä ( voittoja ei lasketa )

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
Voi näitä on vaikka kuinka! Aikoinaan nauratti kovasti tuo Montoyan ja Villeneuven käsirysy kuljettajien kokouksessa. Valitettavasti paljon todistusainetta ei ole, sillä tapaus kuultiin vain sivullisten kertomana ja pysyi neljän seinän sisällä. Kyseessä oli siis muistaakseni vuosi 2004, tilanne oli alkanut harjoittelusta, jossa Villeneuve oli antanut Montoyalle kehnosti tilaa.
Pikkutyttönä olin kirjoittanut keskustelun ylös, nyt en muista siitä kuin seuraavaa (eli lähteillä voi pyyhkiä pyllyä - tämä siis paikalla olleiden mukaan):
M: Jos teet tuon vielä, löydät itsesi puusta!
V: Ja minä lennätän sinut seinään!
M: Tapoit jo yhden Melbournessa.
Ja sitten tilanne riistäytyi käsistä. Kaverit olivat kuullemma rientäneet toistensa kurkkuihin. Muut kuljettajat olivat rientäneet väliin, haavereita ei syntynyt. Sinällään erittäin *askamaista heittää Villeneuvelle toi viimeinen lause. Villeneuve oli ollut osallisena vahingolliseen kolariin Australiassa, jossa yksi ratamies oli onnettomuudekseen saanut renkaan päähänsä ja menehtynyt. :(

Montoya aiheutti monta ikimuistoista tilannetta - Schumacherille uhittelu radalla oli hupia. Samanmoista kuin kaikkien auktoriteettien kauhulta James Huntilta. (http://www.youtube.com/watch?v=v41YR37RYtA )
Montoya nauroi myös itse kaikkien aikojen koomisimmalle skandaalille - Max Moysleyn seksiskandaalille. Kyllä muakin huvittaisi katsella pahan ylipomoni natsinaiskelua internetistä. http://jalopnik.com/373884/f1-boss-max-mosley-caught-with-five-hookers-in-nazi-orgy-video-scandal

Nauratti myös aikoinaan Michael Schumacherin mestaruudenpainajaiset. jätkä, joka ei ikinä juo, menetti totaalisesti otteensa vuoden 2006 jälkibileissä ja luuli itseään rokkenrollariksi. Sikari suupielessä äijä yritti mm. heittää jääkaapin ulos ikkunasta. Yksi huone oli totaalisen säpäleinä.

Kerron lisää, kun muistuu.
En näe mitä hauskaa tuossa sanasodassa on.Montoyalta luokaton tuo viimeinen kommentti:thumbdown Schumi ja rascasse v.2006:D
 

Timmyh

Formuloita vuodesta -98..
Liittynyt
23.2.2009
Viestit
2933
Sijainti
Tampere
Eilen naureskelin Malesian Gp:lle 2003 kun alussa Villeneuve ei pääse lämmittelykierrokselle ja lähtee juoksemalla hakemaan vara-autoa. Hän juoksee varikon väärään päähän eikä kerkeä mukaan kisaan. Sitten Fisichella parkkeeraa väärään lähtöruutuun, hänen pitää siirtyä toiselle puolelle ruudukkoa ja joutuu veivaamaan pakin kanssa. Lopulta hän jää ruutuun.
 

Saara

Faster Than You
Liittynyt
27.3.2008
Viestit
1215
Vielä Montoyan kommentteja Maxista. Oikeastaan vähän sääli että Juan lähti, siltä tuli aina jotain hölmöä.

- Totta kai näin videon! Rakastin sitä, todellakin, Nascar-sarjassa nykyisin kilpaileva Montoya kertoi uutistoimisto AP:lle.

- Se oli hauska. Mutta tietenkin olin ensin järkyttynyt, kun kuulin siitä.

- Hän oli niin kuin mitään ei olisi tapahtunut. Se oli aivan hillitöntä.

- Minulla on mielipide siitä, mutta en aio sanoa sitä. Olen iloinen, etten ole siinä tilanteessa.
 

arzipuppy

Well-known member
Liittynyt
18.2.2004
Viestit
1460
Sijainti
Helsinki
En näe mitä hauskaa tuossa sanasodassa on.Montoyalta luokaton tuo viimeinen kommentti:thumbdown Schumi ja rascasse v.2006:D
On kyllä, senhän mainitsinkin. Mun mielestä on silti aina hauskaa, kun alfat uhkailee heittävänsä toisensa seinään. Sori.
 

Ukyo Katayama

Well-known member
Liittynyt
2.2.2004
Viestit
1339
On kyllä, senhän mainitsinkin. Mun mielestä on silti aina hauskaa, kun alfat uhkailee heittävänsä toisensa seinään. Sori.
Vielä hauskempaa kun F1-kuskien kokoiset kynäniskat uhkailevat :D :alppu:
(joo olen itekin, mutta unohdetaan se :p)
 

azly

Well-known member
Liittynyt
21.1.2009
Viestit
1443
http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/arkistot/f1/2009/03/833500

nico rosberg naljailee taas isäukolleen:
"- Ohjaamossa tapahtuneet muutokset ovat yksiä suurimmista kuljettajien tänä vuonna kohtaamista. Meillä on nyt paljon enemmän tekemistä. KERS-nappia voi käyttää jokaisella kierroksella, joten se antaa kuljettajille paljon lisää ajateltavaa. Sitten on nappeja tasauspyörästöön, jarrutasapainoon, etusiiven kulmaan, radioon ja juomapulloon - siinä tapahtuu koko ajan paljon. Tallini museossa olevassa isäni autossa on vain ratti ja vaihteenvalitsin, Nico vertaili."
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Nicolta menee monesti hyviä kuittauksia isäukon suuntaan. Puhui taannoin haastattelussa että oli ajanut karttingia Kekeä vastaan ja ei ole varmasti nähnyt ketään toista yhtä hidasta :thumbup:
 

azly

Well-known member
Liittynyt
21.1.2009
Viestit
1443
Nicolta menee monesti hyviä kuittauksia isäukon suuntaan. Puhui taannoin haastattelussa että oli ajanut karttingia Kekeä vastaan ja ei ole varmasti nähnyt ketään toista yhtä hidasta :thumbup:
hitto kun muistais miten se piikki meni, missä nico viittasi keken yksityisautoiluun...
 

Skenejeesus

Viihdekäyttäjä
Liittynyt
8.1.2008
Viestit
4207
Sijainti
Maranello
hitto kun muistais miten se piikki meni, missä nico viittasi keken yksityisautoiluun...
Oliks se Turkissa kun kysyttiin et miksei Nico aja siellä ite että luottaa taksiin tai johonkin autonkuljettajaan? Tääl on 200 000 kuskia jotka ajaa ku mun faija niin ei tulis mieleenkään lähteä ite sinne mukaan. :thumbup:
 

Deep Throat

Well-known member
Liittynyt
30.6.2007
Viestit
784
Sijainti
Turku
Davidsonin stopit ovat olleet hupaisia. Kanadassa 2007 tyyppi oli yksin auton kanssa varikolla osuttuaan murmeliin. Agurin tiimi ilmeisesti hoksasi asian vasta TV-monitoreista.

Brasiliassa samana vuonna taas (saatoi olla muuten satokin) davidsonin stopilla joltain mekaanikolta lähti rengas käsistä ja toinen sitten kompastui siihen kaatuen vatsalleen päälle. Tämä näytti paljon hauskemmalta kuin kuulostaa :D
en videota harmiksi löytänyt. Monelta jäi varmaan huomaamatta, itse huomasin vasta kun katsoin kisaa seuraavana päivänä.

Piquetin kohtaaminen lokin kanssa viime vuonna Valenciassa ei nyt hauska ollut, mutta Saaren kommentti kyllä: "Lokki sai aika kovan tällin"
Tällin tosiaan. :D
 

Skenejeesus

Viihdekäyttäjä
Liittynyt
8.1.2008
Viestit
4207
Sijainti
Maranello
Viikon-parin takainen uutinen Hamiltonin testeissä sattuneen ulosajon juhtumisesta äkillisestä tuulenpuuskasta oli varsin humoristinen. En pystynyt uskomaan selitystä. :D
 

Nzap

Well-known member
Liittynyt
13.12.2008
Viestit
806
Sijainti
Wrocław
Eilen naureskelin Malesian Gp:lle 2003 kun alussa Villeneuve ei pääse lämmittelykierrokselle ja lähtee juoksemalla hakemaan vara-autoa. Hän juoksee varikon väärään päähän eikä kerkeä mukaan kisaan. Sitten Fisichella parkkeeraa väärään lähtöruutuun, hänen pitää siirtyä toiselle puolelle ruudukkoa ja joutuu veivaamaan pakin kanssa. Lopulta hän jää ruutuun.
Eikös Fisi ajanut Benettoniaan väärään ruutuun, kun muistelisin että Frentzen, Jordanilla sai 9. paikkansa takaisin, kun ei päässyt lähtemään kunnolla. Uskoisin vuodeksi 2001 kun Fisi oli ihan loppupäässä (Benttoni oli Minardien vauhdissa alkukauden 2001)
 

Nzap

Well-known member
Liittynyt
13.12.2008
Viestit
806
Sijainti
Wrocław
Kuka oli muuten tuo kuski, joka Hamiltonin ja Sutilin ulosajon jälkeen ajoi hiekalla, TV-kuvassa ei näy.
Muistan nähneeni kuvia jossa Kimi pölläyttelee hiekkoja samaisessa kohdassa, joten eiköhän se ollut Kimi. Näin arvelisin.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Vaikka periaatteessa vakavia asioita ovatkin niin minua kovasti on naurattanut nämä radoille kesken kisan hypänneet häiriköt:
- Sadetakkimies Hockessa
- kilttimies Silverstonessa
- pipomies Barcelonassa (Antti markkinoimassa F1-Forum -pipoa)
- shortsimies Nürrellä (mies joka kävi auttamassa Schumacherin autoa pois hiekoista).
 
Ylös