Hienoa! :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Täydennänpä itsekin aiemmin kirjoittamaani viestia.
Jacques sanoi:
Itselläni työmatka on vuoden alusta lähtien ollut kilometrin mittainen kävelymatka, mutta silläkin matkalla kyllä usein näkee samoja tyyppejä!
Aika usein vastaan kävelee yksi elämäänsä kyllästyneen näköinen ~45v nainen. On ihan jotenkin sen näköinen ihminen, että on varmaan terveysalalla duunissa. Terveydenhoitaja tjsp.. Näin veikkaisin..
Kotiin tullessa aika usein vastaan kävelee erikoinen kaksikko. ~18 vuotiaat jätkät, joista toinen on aika lihava ja toinen laiha luikku. Laihalla on pitkä heviletti ja muutenkin näyttää hevijätkältä.. tai wannabe sellaiselta. Lihava taas näyttää enemmän narkkarilta. Veikkaan kuitenkin, että molemmat on kamoissa.
Elämäänsä kyllästynyttä naista ei ole näkynyt aikoihin. Onkohan tehnyt itselleen jotain positiivista tai negatiivista?
Sen sijaan ohukainen ja paksukainen osuu reitilleni edelleen vähintään kerran viikossa. Kerrassaan huvittava kaksikko.
Lisääkin vakkareita olen havainnut. Tässä esittelyt:
Tinneripummi: Ehkä ~55 vuotias hopeapartainen pummi, jolla on repaleiset pummi-vaatteet päällään. Liikkuu varsin usein Pitskun S-Marketin lähistöllä, ja näen hänet usein kotimatkallani.
Naispummi: On varsin usein tinneripummin seurassa, mutta hänet näkee myös yksin. Hänellä on myös rumat kulahtaneet vaatteet ja liikkuu myös S-Marketin lähistöllä. Olen nähnyt hänet myös bussissa pari kertaa, joten hänellä on ehkä vähän laajempi reviiri kuin tinneristillä.
Pyöräkypärähullu: Tämä on joku saatanan ruma akka, joka on karannut jostain mielisairaalasta. Liikkuu ympäri Pitäjänmäkeä pyöräkypärä päässään ILMAN PYÖRÄÄ. Hän tuli kerran kerjäämään almuja Talin keilahalliin kun meillä oli siellä firman yksityistilaisuus.
Hullujen hurmaaja: Tämä on sympaattinen noin kuusikymppinen papparainen, joka kerran lauloi pyöräkypärähullulle rakkauslaulua Pitäjänmäen S-Marketissa. Olen nähnyt hänet myös naispummin ja tinneripummin seurassa.
Olen aika varma, että nämä kaikki neljä tuntevat toisensa ainakin jollain tasolla.
Muitakin vakkareita on.. Jatkan listaa myöhemmin.