Niinpä niin, salaliittoa se FIA ja Ferkku tässä yrittää, mitä muutakaan.
Minusta tuo Williams-tallin tekninen johtaja P.Head on oikeassa siinä, että Montya rankaistiin turhaan tuosta tilanteestä Rubensin kanssa. Sehän oli vain pelkkä kilpailutilanne, mutta tuomaristo pelasi epäreilua peliä, mutta mikäs ihme se nyt on, kun kyseessä oli Ferrari ja Rubens, totta kai niiden pitää suosia Ferkkua.
Niih ja sitten tuo Ralfin kolarijuttu Hockenheimissä, täällä f1-foorumille varmasti suurinosa kirjoittilijoista syyttävät tästä Ralfia, mutta onkohab se nyt kumminkaan näin. Minä itse pidän syyllisenä tähän Rubensia, eikä edes tulisi mieleenkään syyttää tästä kolarista Ralfia, koska näin ei todellakaan ole.
Voidaan myös periaatteessa ajatella, että myös tämä Ralfin saama rangaistus olisikin ollut FIA:n ja Ferrarin salaliittoa, mutta jospa Ferkku ja FIA ovatkin salaliitossa Williamsia vastaan.
Huom; Tuo nyt oli vain minun mielipide. Ja tämä mielipiteeni perustuu sille, että Hockenhemissa Ralf todettiin tämän kolarin aloittajaksi<--Ferkun & FIA:n salaliittoa. Indyssa taas Montya rankaistiin täysin turhaan<--Tämäkin oli Ferkun & FIA:n salaliittoa.