Heh, Vanhanen!

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Sanoo puolustaja.
Jos löytyy posti jossa puolustan nimenomaan Vanhasta niin kaivapa esille..
Ai mutta juu, eihän siltä puolelta tuleviin syytöksiin mitään näyttöjä tarvita. Sori, unohdin.. sama pää kun on kesät ja talvet.

Pienempi osa? Ei kenenkään maa? Meluisin olkinukkea pieksävä viimeisen sanan sanoja on aina oikeassa.
Eli Knoukkari.. rohkenen olla kuitenkin eri mieltä, jonsei muuten niin ihan vaan kostox.
 

Pobeda

Well-known member
Liittynyt
18.4.2008
Viestit
936
Jos löytyy posti jossa puolustan nimenomaan Vanhasta niin kaivapa esille..
Kaivappa kaikki postauksesi ja katso mitä olet kirjoittanut ja kannattanut, ja miten on leimakirves heilunut.
Ai mutta juu, eihän siltä puolelta tuleviin syytöksiin mitään näyttöjä tarvita. Sori, unohdin.. sama pää kun on kesät ja talvet.
Olisi kiva tietää mille puolelle olet minut sijoittanut ja millä perusteella.
Eli Knoukkari.. rohkenen olla kuitenkin eri mieltä, jonsei muuten niin ihan vaan kostox.
Kyseinen hahmo ei ollut mielessäni, ei ole kiinittänyt mulle huomiota hänen lukutaidottomuutensa.
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Kaivappa kaikki postauksesi ja katso mitä olet kirjoittanut ja kannattanut, ja miten on leimakirves heilunut.
Edelleenkin se todistustaakka on syytteen esittäjällä, kuten olen koko ajan paasannut.

Olisi kiva tietää mille puolelle olet minut sijoittanut ja millä perusteella.
Siusta miulla ei ole oikein minkäänlaista käsitystä.. tästä toikista tai muutenkaan. :dunno:
edit: Siihen nähden edellisessä postissa huono sanavalinta, myönnän sen.

Kyseinen hahmo ei ollut mielessäni, ei ole kiinittänyt mulle huomiota hänen lukutaidottomuutensa.
No perkele.. noh, olen silti eri mieltä, koska lupasin olla. ;)
 

Pobeda

Well-known member
Liittynyt
18.4.2008
Viestit
936
Edelleenkin se todistustaakka on syytteen esittäjällä, kuten olen koko ajan paasannut.
Aikaisemmin olet ollut koko ajan Moen ja Knoukkarin vastapuolella. Se ei sinänsä todista että et olisi puolueeton. #547:ssa jps sanoo että "Suurelle osalla perusteeksi kelpaa ihan mikä tahansa, pienempi osa ei kelpuuta ihan mitä tahansa.". #562 vastasit "hieman mustavalkoinen näkemys joka ei kyllä millään muotoa vastaa tässä toikissa käytyä debattia, muuten kuin vastustajien osalta. Siellä toisessa taisteluhaudassa on ollut melko hiljaista. Se jps:n mainitsema pienempi osa seisoo ei-kenenkään-maalla huutaen järkeä, malttia sekä länsimaista oikeustajua samalla väistellen Vanhas-vihaajien raivon vallassa ampumia pitkiä sarjoja.. " Zaikomin hyvään postaukseen. Määrittelet sen pitävän paikkansa vain vastustajien osalta. Se kertoo jo paljon. Kun jatkat "Siellä toisessa taisteluhaudassa ...", ei jää puoli epäselväksi. Aina voi määritellä itse edustavansa puolueettomuutta ja länsimaista oikeustajua, mutta se ei mene mulle läpi. Kokonaisuus ratkaisee.

Menee vähän sotkuiseksi ja mutkikkaaksi kuten aina nämä argumentointikisat joten yritän lopettaa tähän. Postaa jotain mihin ei ole pakko vastata.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
YSP on jatkuvasti ollut sitä mieltä, ettei näyttöä korruptiosta ole esitetty, on esitetty vain väite. Jos se on Vanhasen puolustamista sun mielestä, niin sitten se on.
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Aikaisemmin olet ollut koko ajan Moen ja Knoukkarin vastapuolella. Se ei sinänsä todista että et olisi puolueeton.
Niin? Olen perännyt näyttöjä hevosmiesten tietotoimiston uutisten perusteella hirttämisen sijaan..

#547:ssa jps sanoo että "Suurelle osalla perusteeksi kelpaa ihan mikä tahansa, pienempi osa ei kelpuuta ihan mitä tahansa.".
Onko tässä joku epäselvyys? Nyt en tosiaan ymmärrä..

#562 vastasit "hieman mustavalkoinen näkemys joka ei kyllä millään muotoa vastaa tässä toikissa käytyä debattia, muuten kuin vastustajien osalta. Siellä toisessa taisteluhaudassa on ollut melko hiljaista. Se jps:n mainitsema pienempi osa seisoo ei-kenenkään-maalla huutaen järkeä, malttia sekä länsimaista oikeustajua samalla väistellen Vanhas-vihaajien raivon vallassa ampumia pitkiä sarjoja.. " Zaikomin hyvään postaukseen. Määrittelet sen pitävän paikkansa vain vastustajien osalta. Se kertoo jo paljon. Kun jatkat "Siellä toisessa taisteluhaudassa ...", ei jää puoli epäselväksi. Aina voi määritellä itse edustavansa puolueettomuutta ja länsimaista oikeustajua, mutta se ei mene mulle läpi. Kokonaisuus ratkaisee.
Jos ymmärtäisit lukemasi, niin tajuaisit että "se toinen taisteluhauta" on kepun taisteluhauta.. se on ollut hiljainen. Missä helvetissä se patriottikin luuraa..?

jps vastaa postiini seuraavasti (#563) "En olisi uskonut ikuna seisovani etulinjassa kepuja puolustamassa. Näemmä sekin on mahdollista. "
Aivan. Koska niitä kepuleita ei ole näkynyt, niin se välissä oleva poppoo joutuu silmittömän hyökkäyksen kohteeksi. "Jos et ole puolellamme, olet meitä vastaan".. vanhan kansan viisaus.

Postissa #234 ilmoitan kaikelle kansalle tiettäväksi seuraavaa: "Ja mikäs siinä, jos enemmistö potkii Masan pellolle niin helvettiäkö mie siintä lopulta välitän. En äänestänyt kepua viimeksi, enkä äänestä ensi kerrallakaan.. sitä päätöstä ei kuitenkaan ole tehty tämän naurettavan esityksen perusteella."
Huomasitko? Et tietenkään.. :rolleyes:

edit: Laitetaan vielä yksi, jossa ilmoitan kaiken kansan tiettäväksi seuraavaa:
(#209)"Mikäli Vanhanen perustuslain mukaisen käsittelyn jälkeen todetaan syylliseksi johonkin, niin liityn joukkoihinne."
Näppärästi jäi sekin huomaamatta, vai mitä..
 
Viimeksi muokattu:

Pobeda

Well-known member
Liittynyt
18.4.2008
Viestit
936
YSP on jatkuvasti ollut sitä mieltä, ettei näyttöä korruptiosta ole esitetty, on esitetty vain väite. Jos se on Vanhasen puolustamista sun mielestä, niin sitten se on.
Etsi Usarista se teksti ja lue, korruptio-sanaa tarjoaa toimittaja, kuten täällä jotkut, kakkonen ei käytä sellaista sanaa. En ole edes tullut ajatelleeksi onko YSP sellaista sanonut enkä viitsi etsiä löytyykö häneltä raskauttavaa. Edellinen kirjoitukseni mielestäni riittää, olen siinä kertonut kokonaisuuden ja riittävästi yksityiskohtia. Joillekin riittää mikä tahansa, toisille ei mikään, riippuu puolesta.

Niin? Olen perännyt näyttöjä hevosmiesten tietotoimiston uutisten perusteella hirttämisen sijaan..
En kai ole muuta väittänytkään. Olet tukenut jps:ää ja edellisessä kirjoituksessani olen perustellut kantani vastauksestasi Zaikomille.
Onko tässä joku epäselvyys? Nyt en tosiaan ymmärrä..
Olemme eri mieltä, ei siinä muuta.
Jos ymmärtäisit lukemasi, niin tajuaisit että "se toinen taisteluhauta" on kepun taisteluhauta.. se on ollut hiljainen. Missä helvetissä se patriottikin luuraa..?
Anteeksi, ymmärsin väärin. Luulin sinun tarkoittavan 'Vanhasta vastaan olevien' puolta joka jäi teidän puolen jyräämäksi koska teillä oli viimeiset postaukset. Mun erehdys, pahoitteluni. Lieventää hiukan näkemystäni sinusta.
 
Viimeksi muokattu:

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Postissa #234 ilmoitan kaikelle kansalle tiettäväksi seuraavaa: "Ja mikäs siinä, jos enemmistö potkii Masan pellolle niin helvettiäkö mie siintä lopulta välitän. En äänestänyt kepua viimeksi, enkä äänestä ensi kerrallakaan.. sitä päätöstä ei kuitenkaan ole tehty tämän naurettavan esityksen perusteella."
Huomasitko? Et tietenkään.. :rolleyes:

edit: Laitetaan vielä yksi, jossa ilmoitan kaiken kansan tiettäväksi seuraavaa:
(#209)"Mikäli Vanhanen perustuslain mukaisen käsittelyn jälkeen todetaan syylliseksi johonkin, niin liityn joukkoihinne."
Näppärästi jäi sekin huomaamatta, vai mitä..
Näemmä olet oikea kiihkokepuli.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Näemmä olet oikea kiihkokepuli.
Minäkin olen kiihkokepuli...oikea kepunomi, kuten aina niin rohkea ja hyvin perusteleva Sam lausahti.

Tästä yhdestä aikaisemmasta postauksesta todiste kepuilustani.
Vanhanen ja keskusta otti selkävoiton. (mikäli ei mitään uutta tässä lautacasessa ilmene). Ne, jotka kirjoittivat että Vanhanen "piiloutui lautakasan taakse" ovat oikeassa. Miksi ihmeessä piti olla niin hölmö, että Vanhaselle annettiin tälläinen ase. Keskusta on nyt ilmeisen yhtenäinen ajojahtia harrastavaa mediaa vastaan. Niin juuri. Yle oli se joka jäi kiinni housut kintuissa....
Ehkä syy miksi todelliset kepulaiset (=puolustuvat) pysyvät poissa johtuu alun hyökkäyksistä. On hyvin vaikea keskustella järkevästi, kun vasta-argumentteja ei joko haluta ymmärtää tai ymmärretä.
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Olemme eri mieltä, ei siinä muuta.
Nähdäkseni tästä nimenomaisesta quotesta ei voi olla kahta mieltä. Et kai ole muuttanut jps:n postaamaa:
Suurelle osalla perusteeksi kelpaa ihan mikä tahansa, pienempi osa ei kelpuuta ihan mitä tahansa.
..muotoon:
Joillekin riittää mikä tahansa, toisille ei mikään
..jonka kirjoitit postiisi tuohon ylemmäs.
Ero on nimittäin noiden kahden välillä suuri.

Anteeksi, ymmärsin väärin. Luulin sinun tarkoittavan 'Vanhasta vastaan olevien' puolta joka jäi teidän puolen jyräämäksi koska teillä oli viimeiset postaukset. Mun erehdys, pahoitteluni. Lieventää hiukan näkemystäni sinusta.
Apology accepted. Eikä näitä tyhjänpäiväisiä jarnoja kukaan joulukuussa enää muista.. asiat riitelee, ei ihmiset. ;)
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Etsi Usarista se teksti ja lue, korruptio-sanaa tarjoaa toimittaja, kuten täällä jotkut, kakkonen ei käytä sellaista sanaa.
Jos tv-ohjelmassa kerrotaan lähteen nähneen miehen imevän Vanhasen mulkkua ja ohjelman tekijät sitten väittävät etteivät he ole esittäneet Vanhasella olevan homoseksuaalisia taipumuksia on se tähän juttuun täysin verrattavissa.

Kuten olen jossain välissä aiemminkin maininnut, niin luulen ohjelmantekijöiden pitäneen tärkeimpänä juttunaan Nuorisoasuntosäätiön kummallisuuksien esilletuomista. He eivät mitä ilmeisimmin tajunneet syyttävänsä Vanhasta korruptiosta ja olivat varmasti hämmästyneitä kaiken kiinnostuksen kohdistumista siihen.
 

Pobeda

Well-known member
Liittynyt
18.4.2008
Viestit
936
Nähdäkseni tästä nimenomaisesta quotesta ei voi olla kahta mieltä.
Näköjään kuitenkin olemme.

Et kai ole muuttanut jps:n postaamaa:

..muotoon:

..jonka kirjoitit postiisi tuohon ylemmäs.
Ero on nimittäin noiden kahden välillä suuri.
Ero on oleellinen, jps:n kirjoitus on ainoastaan pitkässä lainauksessa. Sitä en tullut edes ajatelleeksi kun heitin tämän toisen joka on aivan ikioma.



Jos tv-ohjelmassa kerrotaan lähteen nähneen miehen imevän Vanhasen mulkkua ja ohjelman tekijät sitten väittävät etteivät he ole esittäneet Vanhasella olevan homoseksuaalisia taipumuksia on se tähän juttuun täysin verrattavissa.
Tästä on taidettu jo vääntää ja turha lähteä aika monennelle kierrokselle. Kakkonen on sanonut sanottavansa eikä suostu tulkintoihin jolloin väittäisivätkin jo ehkä ihan muuta kuin alun perin tekivät. Niin tekisi vain idiootti. Sitä Vanhasen kannattajat ja kakkosen vastustajat haluavat koska siitä jäisi aika varmasti kiinni.

Kuten olen jossain välissä aiemminkin maininnut, niin luulen ohjelmantekijöiden pitäneen tärkeimpänä juttunaan Nuorisoasuntosäätiön kummallisuuksien esilletuomista. He eivät mitä ilmeisimmin tajunneet syyttävänsä Vanhasta korruptiosta ja olivat varmasti hämmästyneitä kaiken kiinnostuksen kohdistumista siihen.
Ei Vanhanen missään lautakasan takana voi piileskellä elleivät hänen tukijansa niin halua ajatella, ei se estä puhumasta muista asioista.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Melko simppeli kysymys esim. Pobedalle.

Oliko Silminnäkijä ohjelman vaikutus vaalirahakeskusteluun
a) positiivinen
b) negatiivinen
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24278
Sijainti
lappeen Ranta
Melko simppeli kysymys esim. Pobedalle.

Oliko Silminnäkijä ohjelman vaikutus vaalirahakeskusteluun
a) positiivinen
b) negatiivinen
Nyt on poliitikkojen hyvä ainakin yrittää lakaista koko vaalirahoitussoppa maton alle kun astetta vakavampi lahjontasyytös osoittautui vissiin aika perättömäksi. Tyyliin: "Kun nyt ei mitään lahjontaa sentään ole ollut, niin mitä nyt tuollaisista pikku rahoitus-jutskista, hei."
 

elle

-------
Liittynyt
28.4.2002
Viestit
5538
Lautakasa ja lautakasa.

(.. Matin talo huutaa julkisivumaalia ja tyylikkäämpää pokaa. Vetoan Tikkurilaan, Lammille, Karvialle ja Alavudelle. Ainakin.)
 

pendellstock

Well-known member
Liittynyt
19.11.2007
Viestit
2099
Asiaan keltaisen lehdistön otsikointia enempää perehtymättä: Jos ei sieltä Lepsämän asunnosta löytynyt väitettyjä korruptiokakkosnelosia, niin Vanhastahan on tässä teilattu ihan syyttä.

Outoa käytöstä YLEltä jokatapauksessa:yuck:

Ps. olisin vähän ihmetellytkin, jos se pääministeri niin puupää olisi, että olisi ehdoin tahdoin ottanut tollasen riskin muutaman laudan takia:nope:

Ihan turhaa ajojahtia.. Kanki Kaikkosten & Co:n suorat tilitykset säätiöiltä taasen nostattavat niskakarvat kyllä pystyyn tuonkin edestä:thumbdown
 
Ylös