Aikaisemmin olet ollut koko ajan Moen ja Knoukkarin vastapuolella. Se ei sinänsä todista että et olisi puolueeton.
Niin? Olen perännyt näyttöjä hevosmiesten tietotoimiston uutisten perusteella hirttämisen sijaan..
#547:ssa jps sanoo että "Suurelle osalla perusteeksi kelpaa ihan mikä tahansa, pienempi osa ei kelpuuta ihan mitä tahansa.".
Onko tässä joku epäselvyys? Nyt en tosiaan ymmärrä..
#562 vastasit "hieman mustavalkoinen näkemys joka ei kyllä millään muotoa vastaa tässä toikissa käytyä debattia, muuten kuin vastustajien osalta. Siellä toisessa taisteluhaudassa on ollut melko hiljaista. Se jps:n mainitsema pienempi osa seisoo ei-kenenkään-maalla huutaen järkeä, malttia sekä länsimaista oikeustajua samalla väistellen Vanhas-vihaajien raivon vallassa ampumia pitkiä sarjoja.. " Zaikomin hyvään postaukseen. Määrittelet sen pitävän paikkansa vain vastustajien osalta. Se kertoo jo paljon. Kun jatkat "Siellä toisessa taisteluhaudassa ...", ei jää puoli epäselväksi. Aina voi määritellä itse edustavansa puolueettomuutta ja länsimaista oikeustajua, mutta se ei mene mulle läpi. Kokonaisuus ratkaisee.
Jos ymmärtäisit lukemasi, niin tajuaisit että "se toinen taisteluhauta" on kepun taisteluhauta.. se on ollut hiljainen. Missä helvetissä se patriottikin luuraa..?
jps vastaa postiini seuraavasti (#563)
"En olisi uskonut ikuna seisovani etulinjassa kepuja puolustamassa. Näemmä sekin on mahdollista. "
Aivan. Koska niitä kepuleita ei ole näkynyt, niin se välissä oleva poppoo joutuu silmittömän hyökkäyksen kohteeksi. "Jos et ole puolellamme, olet meitä vastaan".. vanhan kansan viisaus.
Postissa #234 ilmoitan kaikelle kansalle tiettäväksi seuraavaa:
"Ja mikäs siinä, jos enemmistö potkii Masan pellolle niin helvettiäkö mie siintä lopulta välitän. En äänestänyt kepua viimeksi, enkä äänestä ensi kerrallakaan.. sitä päätöstä ei kuitenkaan ole tehty tämän naurettavan esityksen perusteella."
Huomasitko? Et tietenkään..
edit: Laitetaan vielä yksi, jossa ilmoitan kaiken kansan tiettäväksi seuraavaa:
(#209)
"Mikäli Vanhanen perustuslain mukaisen käsittelyn jälkeen todetaan syylliseksi johonkin, niin liityn joukkoihinne."
Näppärästi jäi sekin huomaamatta, vai mitä..