Heh, Vanhanen!

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
anhanen sanoi, ettei Ylen tarvitse paljastaa tietolähdettään.

Vanhanen perusteli toivomustaan sillä, että nämä tiedot saatuaan hän itse pystyy puolustautumaan paremmin.

Pääministeri osallistuu alkuillasta keskustan eduskuntaryhmän ylimääräiseen kokoukseen. Hän sanoi kokoukseen mennessään, että Yle kertokoon nämä asiat, jos heillä se tieto on.

STT
Vaikeahan keksiä selitystä, jos ei tiedä mistä tapauksesta on kyse. Ehkä niitä on useampiakin? :eek:

Parempi ettei muista niin ei ainakaan itse paljasta mitään uutta vahingossakaan. Antaa muitten hoitaa paljastukset ja Vanhasen selittelyt.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Alkaa kyllä Vanhasen korttitalo olemaan aika maan tasalla.. Eiköhän tuota ole uusi PM parin viikon sisällä. Oikeastaan joku voisi jo alkaa pollaamaan uutta pääministeriä.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Tätä etelän mediaa kun on nyt ajojahdista syytelty, niin vähä kiinnostais tietää, mitä Mullikassa on kirjoiteltu vaaliraha-Vanhasesta? Moeee!!!
Eipä ollut kepu-lehdessä halaistua sanaakaan Vanhasesta.

Lehdessä tosin oli pitkät jutut Kimmo Kiljusen avautumisesta median ylivallasta. Mutta sehän onkin demari.:eek:
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Eipä ollut kepu-lehdessä halaistua sanaakaan Vanhasesta.

Lehdessä tosin oli pitkät jutut Kimmo Kiljusen avautumisesta median ylivallasta. Mutta sehän onkin demari.:eek:
:D
No, mä tulen perjantaina lukemaan sitä itse. Luulis, että siihen mennessä niiden on pakko kirjoittaa jotain. Ainakin median ajojahdista ellei muusta :p
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Sama.
Nyt käynnissä oleva kalabaliikki ei ole rikosoikeudenkäynti (jossa syyllinen pitää osoittaa aukottomasti syylliseksi), vaan enemmänkin tähän kusettamiseen ja väistelytouhuun hihansa polttaneen kansan tunteiden purkaus.
Se on tilanne, jossa ei paljon todistustaakkaa kysellä. Eikä edes tarvitse kysellä. Liika on liikaa. Kansa saa näyttää mieltään jos antaa aihetta.

Useinhan meitä on suomalaisia on syytetty hiirulaisiksi joille kelpaa kaikki.
Olen samaa mieltä. Kuitenkin mun mielestä koko yhteiskunnan toimivuuden kannalta nyt pitäisi kerralla repiä kaikkien puolueiden ja niiden johdon vaalirahoitus täysin auki.

Mikäli nyt vaihdetaan pääministeri suitsait sukkelaan ja seuraavalta löytyy vastaavat, niin mitäs sitten.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Kuitenkin mun mielestä koko yhteiskunnan toimivuuden kannalta nyt pitäisi kerralla repiä kaikkien puolueiden ja niiden johdon vaalirahoitus täysin auki.
Aivan näin. Jos potentiaalisesta rosmolaumasta vain yksi kivitetään, eikä muiden mahdollista osallisuutta pankkiryöstöön selvitellä lain, menee homma vähän turhan yksipuoliseksi.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Aivan näin. Jos potentiaalisesta rosmolaumasta vain yksi kivitetään, eikä muiden mahdollista osallisuutta pankkiryöstöön selvitellä lain, menee homma vähän turhan yksipuoliseksi.
Niin. Miten luulet potentiaalisen rosvolauman haluavan homman menevän?
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
:D
No, mä tulen perjantaina lukemaan sitä itse. Luulis, että siihen mennessä niiden on pakko kirjoittaa jotain. Ainakin median ajojahdista ellei muusta :p
Koskahan muuten media alkaa keskustelemaan siitä, mitä etuja se median edustajana saa? Muutakin kuin muiden maksaman maksakirroosin.:D:D:D
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24278
Sijainti
lappeen Ranta
Koskahan muuten media alkaa keskustelemaan siitä, mitä etuja se median edustajana saa? Muutakin kuin muiden maksaman maksakirroosin.:D:D:D
Niinpä. Ja mahtaako seuraavien vaalien alla tulla kovastikin avautumista median taholta kun ei puolueilta virtaakaan rahaa kun sitä ei ole niillä käytettävissä samaan malliin kuin aikaisemmissa vaaleissa.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Niinpä. Ja mahtaako seuraavien vaalien alla tulla kovastikin avautumista median taholta kun ei puolueilta virtaakaan rahaa kun sitä ei ole niillä käytettävissä samaan malliin kuin aikaisemmissa vaaleissa.
Niin eikä kukaan enää juota lehtimiestä, jotta se kirjoittaisi myötäilevän jutun positiivisessa hengessä.:rolleyes:

Joutuu itse ostamaan känniviinansa.:thumbfh::alppu:
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Yleensä tuomiot pitäisi julistaa vasta sitten, kun syyllisyys on näytetty. Nyt ollaan uskomattomalla kiihkolla ja kiivaudella naulitsemassa yksi epäilty ristille kesken tutkimusten.
Komp.

Luulin muutamaa forumistia vähän fiksummaksi, mutta lynkkausjoukon mukaan mennessään paljastivat todellisen karvansa. Petyin kyllä vähän.
 

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
Tää kuulostaa samalta kuin Vanhasen puolustautuminen. Muutkin tämmöstä harjoittanut ja on maan tapa.. Ihmettelen kyllä jollei Suomen sijoitus tipu korruptio-rankingissa pari pykälää. Jollei, niin korruption kriteerit heillä oudot.
Jollei niin voin vain kuvitella millaisia summia tunkevat taskuihinsa ulkomailla :eek!:

Meikäläistä ei tällainen hetkauta enää pätkääkään. Vaalirahajuttuja tulee muutenkin ulos kuin viimeistä päivää.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Komp.

Luulin muutamaa forumistia vähän fiksummaksi, mutta lynkkausjoukon mukaan mennessään paljastivat todellisen karvansa. Petyin kyllä vähän.
Luulen vahvasti lynkattavan henkilön vaikuttavan. Periaatteessa lynkkaushaluon ollut jo pitkään, syy vain puuttunut.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Koko systeemi on ollut hanurista, ja muitakin on liuta, jotka saisivat joutua epsanjalaisten tomaattien sateen kohteeksi puolestani..myös Urpilainen mesoamisineen, vaikka oma kunta verovaroin tukenut jne.. Vanhanen nyt vaan on Suomen päämies, ja tuntunut olevan eniten myrskyn keskustassa, milloin minkäkin itselleen ja muille kepulaisille rahaa jakaneen (yleishyödyllisen) yhdistyksen taustapiruna, ja aina ensimmäiseksi iskenyt dementia, kun rahoista kysytty. Sitten myönnetty, mutta mitään ei ole valehdellut, kun "en muista"-kortti moisen mahdollisuuden antanut.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Komp.

Luulin muutamaa forumistia vähän fiksummaksi, mutta lynkkausjoukon mukaan mennessään paljastivat todellisen karvansa. Petyin kyllä vähän.
Kuten aiemmin totesin, politiikka ei toimi noin että odotetaan jotain oikeudenkäyntiä tms. Luottamus joko on tai sitä ei ole.

Mikä oli muuten Kanervan potkuihin johtanut rikos?:eek:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Luulen vahvasti lynkattavan henkilön vaikuttavan. Periaatteessa lynkkaushaluon ollut jo pitkään, syy vain puuttunut.
Ainakin Aamu-tv:ssä joku päätoimittaja huuti kovaan ääneen Vanhaselle eroa.:ahem:

Niin, ja listavaaleja, jolloin henkilömainontaa ei juurikaan tarvittaisi.
 
Ylös