Ei ole. Näyttää vahvasti siltä, ettei Heikki saa paikkaa kummastakaan.Oisko homma nyt Heikin kohdalta niin, että:
Heikki neuvottelee FI:n kanssa ja jos sopparia sinne ei synny, niin katepillarilla on valmis paikka... vai mitä tässä odotellaan?
Heikin kohdalla kyse on siitä, ettei tallipäälliköiden arvostus ihan vastaa palstan vastaavia. Näytöt ei olleet riittävän kovia f1-uran jatkumiseen ja selittelyn varassa ollaan.Oisko homma nyt Heikin kohdalta niin, että:
Tai siis tallipäälliköiden arviot eivät vastaa ihan viimevuotisia. Tällä palstalla arvostus on aika vaihtelevaa, mutta sillä nyt ei ole mitään merkitystä tallipaikan saamisen kanssa.Heikin kohdalla kyse on siitä, ettei tallipäälliköiden arvostus ihan vastaa palstan vastaavia.
Ensi vuonna, jos auto ei paljoa muutukaan, voi olla että ollaan 1-2 sekkaa keskikastista perässä mutta 2014 tullee ainakin muutoksia voimasuhteisiin enemmän. ? miten Caterham silloin onnistuu.Heikin pitäisi saada joku viiden vuoden sopimus Catherhamille tai lopettaa.
Ensi vuonna tai edes 2014 talli ei tule menemään mihinkään eikä Heikillä tule olemaan mahdollisuuksia siirtyä enää muihin talleihin seuraavien vuosien aikana. 2015 voitaisiin realistisesti taistella pisteistä.
vahinkoja sattuu ja saaattaa menestyäkkin.Ensi vuonna, jos auto ei paljoa muutukaan, voi olla että ollaan 1-2 sekkaa keskikastista perässä mutta 2014 tullee ainakin muutoksia voimasuhteisiin enemmän. ? miten Caterham silloin onnistuu.
Eipä Caterhamilla enää todennäköisesti taistelakkaan siitä saako Heikki jatkaa. Peistä taitetaan Petrovin ja Sennan kesken.Heikin osalta tilanne on se, että koska Caterhamin menestykseen ei kuskeilla ole merkitystä, eikä kilpailukyvyn voi joka tapauksessa odottaa paranevan, niin niiden on ihan sama ottaa Petrov ja sen taustamiljoonat mieluummin kuin ajattaa Heikkiä ja maksaa sille saamatta mitään.
Heikkihän sanoi ettei rupea maksukuskiksi. Koska kerran maksukuski, aina maksukuski.Turun Sanomien Heikki Kulta kertoo brittilähteisiin perustuvan huhun, että Caterham olisi jo ilmoittanut Kovalaiselle kuskipestin päättymisestä. Petrov saa huhujen mukaan jatkaa Caterham-kuskina, kunhan vaan venäläissponsorit toimittavat lupaamansa rahat Caterhamin tilille.
Sikäli kun nämä huhut sattuvat pitämään paikkansa, niin Heikki voikin nyt joko siirtyä F1-sarjasta muihin itseään kiinnostaviin puuhasteluihin tai kääntää kelkkansa ja alkaa kerätä sponsoritukea palatakseen mahdollisesti F1-kuskiksi kaudella 2014. Jos jatkopaikkaa ei tosiaan löydy edes Caterhamilta, niin lienee selvää ettei Heikin F1-ura voi enää välivuoden jälkeen jatkua ilman sponsoritukea.
Caterhamin osalta voi todeta, ettei auton kehitys sujunut ollenkaan suunnitelmien mukaan kaudella 2012. Jos ongelmat jatkuvat, niin Marussian voittaminen saattaa tehdä tiukkaa myös ensi kaudella, jolloin kuskien osuus tulee tärkeäksi. Toisaalta, jos Caterham tekee kaudelle 2013 selvästi Marussiaa paremman auton, niin silloin kuskivalinnoilla ei ole isommin merkitystä, koska Caterham tuskin onnistuu tavoittamaan keskikastia tänä vuonna.
Välivuosi F1-sarjasta saattaa ehkä muuttaa näkökulmaa? Tai sitten ei.Heikkihän sanoi ettei rupea maksukuskiksi. Koska kerran maksukuski, aina maksukuski.
"It won't be the end, whatever happens. I have a life. I'm not going to go and kill myself," he said. "Of course we are looking at the options, outside F1 as well, but also in F1.
"But even the other options require some money, and I don't want to go that route. I told my manager not to actively find money. I don't think it leads to anything.
"If you have a big backer like Santander that went with you to a team it's a different thing. But to collect the money for one season doesn't do anything. It's not what it's all about.
"I just don't think there is a structure for it. I think there needs to be a clear plan to go and find money to race in the middle of the grid. It doesn't appeal to me."
Mikäs juttu tää nyt on olevinaan?Koska kerran maksukuski, aina maksukuski.
Sellanen juttu, kun Heikki on sanonu että jos kerran lähtee maksukuskiksi nii joutuu jatkossa aina maksamaan kuskin pestistä, eikä tähän rumbaan Heikki halua lähteä.Mikäs juttu tää nyt on olevinaan?
Mistäköhän Heikki moisen "säännön" on keksinyt. Paikkaansahan se nimittäin ei ainakaan pidä.Sellanen juttu, kun Heikki on sanonu että jos kerran lähtee maksukuskiksi nii joutuu jatkossa aina maksamaan kuskin pestistä, eikä tähän rumbaan Heikki halua lähteä.
http://www.katsomo.fi/?progId=158277Mistäköhän Heikki moisen "säännön" on keksinyt. Paikkaansahan se nimittäin ei ainakaan pidä.