Olet niin hyvä kuin viimeisin kisasi ei taida pitää paikkaansa.. Heikkihän oli aivan ylivoimainen Vitaliin verrattuna, eikä Petrovilla edes kai ollut autossa vikaa, sanoi vain ettei pitoa ollut tarpeeksi. Vain turva-auto piti erot inhimillisinä.
Ennen ensimmäistä turva-autoa ero oli Kovalaisen hyväksi reilu 13 sekuntia, turva-auto kutisti eron kolmeen sekuntiin. Ennen toista turva-autoa eroa miesten välillä oli taas melkein 20 sekuntia, joka taas kutistui kolmeen.. ja maalissa Kovalainen oli jälleen repinyt kaulaa 16 sekuntia. :thumbup:
Minusta Heikki näytti taas nopeutensa, mutta niin se vain lähtee tallipaikka alta, jos ja kun uskoo huhuja. :frown:
Saattaa mennä tallipaikka molemmilta Caterhamin nykyisiltä kuskeilta, kun talli tarvitsee rahaa, mitä Vitalillakaan ei taida nyt olla kovin paljon tarjottavana. Aika-ajoissa ja kisastarteissa Kovalainen on päihittänyt Petrovin, mutta kisavauhti on ollut samantasoista -- joskus Petrovilla parempaa, joskus taas Kovalaisella. Auton asetuksista ne erot kisavauhtiin ovat pitkälti tulleet.
Abu Dhabissa Petrov oli renkaidenvaihtoon asti Glockin takana, ja väittää että vauhti olisi muuten ollut hieman parempaa. Renkaidenvaihdon jälkeen Glock kyllä meni Petrovia kovempaa (ja Kovalaisella oli läpi kisan parempi vauhti kuin Glockilla). Vitalilla oli kai auto huonoissa asetuksissa Abu Dhabissa. Malesiassa Heikillä puolestaan oli balanssiongelmia ja vauhti selvästi Petrovia huonompaa.
Palkatulta kuskilta odotetaan parempia tuloksia kuin maksukuskilta, joten ehkä ne Kovalaisen näytöt eivät riitä, kun Petrov on pystynyt samantasoisiin kisasuorituksiin. Tässä tuskin auttaa, ettei Petrov ole kisavauhtinsa osalta ollenkaan huono kuski -- pääsi 2011 kerran palkintopallillekin, kun auto oli vielä kilpailukykyinen, ja hankki Heidfeldille potkut kun Nick ei osoittautunut selvästi Petrovia paremmaksi.