Heikki Kovalaiselle pystytetty formulapatsas kaupan.

Liittynyt
19.3.2008
Viestit
10
Jaa, no siihen en ota kantaa, ihmetyttää vaan heikin kotikunnan suhtautuminen... Eikö tuolle patsaalle nyt jokin paikka olis löytynyt. Ei kainuusta taikka saati suomussalmelta kovin usein f1-tason kuljettajia tule.
 

Davros

Well-known member
Liittynyt
14.5.2013
Viestit
5690
Luulis että pienellä Suomussalmen kunnalla on varaa kuitenkin sen verran patsasta ylläpitää, ettei tarvitse kiertoon laittaa. Ei äkkiseltään muuta nähtävää tuolta tule, pari kertaa on tullut käytyä ihailemassa. Eikös toi Heikin McLaren-vuosina pistetty näytille? Sitten päivitettiin auto Lotukseksi, mutta Caterhamin väritystä ei ilmeisesti jaksettu laittaa.

Ja mikäli itse patsaan kunnosta oli huolta, niin kai tolle pelkälle autolle olisi jossain tilaa ollut.
 
Liittynyt
19.3.2008
Viestit
10
No sitä mieltä minäkin olen, ollaan kuitenkin kainuussa ja suomussalmella, että tilaa olis tuollekin teokselle ollut. Tais olla joo, että mäcci aikoina tuo pystytettiin, mutta siltikin ainakin minua riipoo tuo, että kylmästi vaan myydään pois, vaikka kyllä sille joku tilakin olis löytynyt. Mut se on tää kainuulainen kateus ja muu, kun ei tullut sitä maailmanmestaruutta ja sitä kautta pysyvämpää näkyvyyttä niin pois vaan silmistä ja mielistä.
 

nordic man

Well-known member
Liittynyt
9.5.2009
Viestit
3488
Minkä näköinen tuo oli sitten "aikoinaan"? Suoraan sanottuna karmea ilmestys nykyisellään.
 

Sörsselsön

Kui hianoo se sit on?
Liittynyt
28.10.2013
Viestit
4959
Sijainti
Parc Fermé
Aero OY (Mäntsälään lentokentän rakentuttaja) on ostanut Heikki Kovalaisesta tehdyn Formula monumentin 3000 eurolla.
https://www.is.fi/formula1/art-2000006614487.htmlTeos tulee esille Mäntsälä Aeron yhteyteen.
Hyvä että saadaan esille kyseinen monumentti.
Tässä skabassa Suomussalmelle taisi jäädä musta pekka kouraan.

Kuvanveistäjä tekee monumentin (osaako joku sanoa paljonko lie on teko maksanut, veikkaan et alle 10 000e ei oo kuvanveistäjä viittinyt ees persustaansa liikuttaa suunnittelupöydän äärestä). 3000e saavat tästä. Ja marginaalisen kansan vihan kun oman kylän tunnetuimman henkilön "tribuutti" viedään hevonlehtoon paikkakunnalta.
 

Corvair

Well-known member
Liittynyt
10.10.2016
Viestit
879
Tässä skabassa Suomussalmelle taisi jäädä musta pekka kouraan.

Kuvanveistäjä tekee monumentin (osaako joku sanoa paljonko lie on teko maksanut, veikkaan et alle 10 000e ei oo kuvanveistäjä viittinyt ees persustaansa liikuttaa suunnittelupöydän äärestä). 3000e saavat tästä. Ja marginaalisen kansan vihan kun oman kylän tunnetuimman henkilön "tribuutti" viedään hevonlehtoon paikkakunnalta.
Jos minä olisin Suomussalmen kunta, niin hankkisin kyllä tilalle jonkun muun tribuutin kylän tunnetuimmalle pojalle. Esim. joku kookas muraali näkyvällä paikalla voisi olla suht edullinen mutta näyttävä kunnianosoitus.
 

Joel Hallikainen

Muusikko
Liittynyt
17.1.2017
Viestit
3778
Tekisivät siitä edes McLarenin vuoden 2008 malli, josta tuli se ainoa voittokin. Nyt Lotuksen väreissä, talli johon ei halunnut edes mennä alunperin.
 
Ylös