Helsinki vs Jyväskylä vs Tampere

Paras näistä kolmesta?

• Helsinki

Äänet: 11 24,4%
  • Jyväskylä

Äänet: 11 24,4%
  • Tampere

Äänet: 23 51,1%

• Äänestäjiä yhteensä
    45
  • Äänestys suljettu. .

sammyosammy

Senior Citizen
Sijainti
Out Of Bounds
En ole ikinä stadissa asunut, mutta olen tässä huomannut, että tunnen kaupungin ja sen kadut ja happeningit paljon paremmin kuin usea siellä pitkäänkin asuneista ystävistäni.

Helsinki on hieno kaupunki. Tampere on hieno kaupunki. Turku on hieno kaupunki. Oikeesti.
Molemmille virkkeille vahva "kop".

Lukkoon.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Itsehän olen paljasjalkainen (tosin nyt on villasukat jaloissa) tsadilainen. Tosin mun stadilaisuus rajoittui kolmeen ensimmäiseen vuoteen. Sen jälkeen olin pitkään eli noin 40 vuotta vantaalainen. Nyt asun maalla ja viihdyn oikein hyvin. Onhan tämä nyt ihan eri hommaa, kun kaupungissa asuminen...

Örfil

Guest
Onneksi forumilla on valtuutettu Albert-tuntija. Kyseessähän on selvä salaviesti.

Kiinnittäkää aluksi tarkkaan huomiota ympyröityyn alueeseen:
Näytä liitetiedosto 23482

Sen jälkeen poistetaan tarkoituksella lisätty, muu hämäyksellinen sälä siitä ympäriltä ja käännetään kuva TASAN 90 ASTETTA MYÖTÄPÄIVÄÄN :eek:!
Näytä liitetiedosto 23483

Kas näin, mieshän selvästi retsostelee eilisillä nainneillaan!

Mysteeri ratkaistu :ahem:

Örfil

Guest
Kyseessähän on kansainvälinen Billunberg -salaliitto, jonka yhteydet mm. muinaisiin hindusymboleihin paljastin taannoin.

Näitä alkaa kertyä niin paljon, että ajatuksissa on perustaa MitäHittoa! -niminen julkaisu (lyhyesti MH!) näitä paljastelemaan.

Näytä liitetiedosto 23484

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Antakaa nyt joku lähempänä olevan pildee Raikulle, ettei mun tarttee täältä asti lähteä rankkaa puutostilaa korjaamaan.:mad:

Örfil

Guest
Olen ollut 17 vuotta uskossa, siis siinä uskossa että Salminen on Salminen ei Salmiska!

Joppe_001

Well-known member
Sijainti
Tois pual jokkee
Vähän kuin kyselis, että tykkääkö eniten Lotuksesta, Hispaniasta vai Virginistä. Onneksi on Turku, niin ei tarvi tällaisia miettiä.

burb

.
Tampereelle saatu valot!

Tamperelaismies otti upean kuvan: Tunnelin suuaukolla syttyivät valot ensimmäistä kertaa

Petri Koskinen huomasi keskiviikkoiltana, että tunnelin edessä näkyy uudenlainen loiste.
– Voi sanoa, että näkyy valoa
Koskinen kehuu valoja hienoiksi. Ne ovat myös sen verran himmeät, etteivät näy
Onnittelut Tampereelle! Tervetuloa sivistyksen pariin.
Seuraavaksi sinne rakennetaan kaivoja, kirkonkelloja ja tietyömaita?