Helteen kunniaksi - lempijäätelösi?

• Viestiketjun aloittaja Olga
  • Aloituspäivämäärä

JuuZa

Kulttuurispesialisti
Pienestä pitäen oon tykänny Murueskimosta :D Se on pajon parempi kuin joku Magnum tahi Classic :D

Knoukka

Well-known member
Nyt tekis kyllä mieli jädeä. Ei oo eikä jaksais saunan jälkeen lähtee kiskalle autoilemaan.

jenan

Kääkkä
Hurmaava kinuski ja Puffet minttu ovat kaupan jäätelöistä kestosuosikkeja. Kioskilta ostan yleensä suklaarouhe-minttua tai mangomelonia.

Jäätelössä ärsyttävintä on usein pakkaus. Classicit ja Magnumit on niin painavia, ettei niitä jaksa edes kädessä pitää eikä syödä. Ja tuuttien kirous on se vohveli, hyihyi. Miksei jäätelökioskilta [täällä ainakaan] voi saada jäätelöään johonkin kippoon?

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Sammypiru sanoi:
Helsinkin jäätelötehtaalla on kivoja makuja, mutta kuitenkin mielestäni yliarvostettuja.
Peesaan. Sen pari kertaa mitä olen niitä syönyt niin ei eroa Valion/Ingmannin/SIA:n vastaavista irtojäätelöistä lain. Eli turhaa hienostelua.

En osaa nimetä omaa suosikkiani. Niin moni on niin hyvää. Njam!

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Tänä kesänä oon jäänyt niin koukkuun tähän:

että muita jäätälöjä ei enää tule edes harkittua. Satoi tai paistoi, hasselia on saatava.

Estate

Well-known member
Tänä kesänä oon jäänyt niin koukkuun tähän:

että muita jäätälöjä ei enää tule edes harkittua. Satoi tai paistoi, hasselia on saatava.
Kerran olen maistanut, en pitänyt mitenkään maailmoja mullistavana.

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Tänä kesänä on suosikkeja ollut litraset appelsiinijäätelöt (en muista tarkempia speksejä) sekä valion litranen kermatoffeejäätelö. Niitä on sitten vedetty niin että otsasuonet paukkuu ja kämmentä läiskitään otsaan.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Ei löydy yhtä suosikkia. Jäätelö on toki hyvää.
Samma här.
Viimeaikaisista kokemuksista jäi kyllä parhaiten mieleen Aino Suklaajäätelö, joka hiveli erityisesti makuherrmoja.

Nyt on parhaillaan työn alla kahvia ja Aino Metsämansikkaa.
Foorumillakin mainetta niittänyttä Mustikkapiirakkaa en ole vielä(kään) maistanut

Quasimodo

Well-known member
Sijainti
Helsinki
En osaa suoralta kädeltä nimetä lemppajäätelöä, kun minun rakastamia jäätelöitä löytyy vaikka millä mitalla. Esimerkiksi jäätelökioskien töttöröt ovat aivan mahtavia, samoin kauppojen pakastehyllyitä löytyvät Puffet-jäätelöt, Mars-jäätelöt sekä monet muut. Albert Oilin mainitsemaa jäätelöä voisi testata lähiaikoina, kenties jään itsekin koukkuun siihen. :ahem:

Tolerantti

Well-known member
Mielijäätelöni on Pandoran lipas. Suljettuna pakkauksena.