Henkilökohtaisia muistoja tunneliporaukseen liittyen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fagerholm
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Itse fanitan Dzeržinskin traktoritehtaan tunneliporia. Etenkin 30-luvun lopun malleja.

Fanitan todennäköisimmin eniten P. Perän toistaiseksi perustamatonta yritystä,
joka tuottaa tulevaisuudessa vallankumouksellisia, bioliuotusprosessilla toimivia tunnelin poraustekniikoita.

Pilottityömaa on Helsinki-Tallinnatunneli.
Jihuu. Täältä tullaan Eesti! Kuus milliä vuodessa!
Itämerestä tulee samalla maailman laajin peittausallas.

Jes, kerrankin aihe, johon itselläni on paljon annettavaa! Merkittävät insinöörityön detaljit kun kiinnostavat kovasti. Juuri nyt ei tosin ole aikaa paneutua kirjoittamiseen.

Oletin, että hahmo Albert Oil olisi udellut tässä toikissa, että saako täällä retostella nainneillaan. Nyt olen hieman hämilläni.

Täällä syydetään sanoja mun suuhuni sillä olettamuksella, että mua voisi lukea kuni avointa kirjaa lain! Väärin, petjakkeet, KUULITTEKO??

Taitaa olla muuten kyseessä värityskirja tms. yksinkertainen opus.

Kilparadatkin voivat olla monimutkaisia. Ei liity asiaan mutta yritän vaihtaa puheenaihetta ihan huomaamatta kun en enää keksinyt tuohon jatkoksi mitään nasevaa.

Kilparadatkin voivat olla monimutkaisia. Ei liity asiaan mutta yritän vaihtaa puheenaihetta ihan huomaamatta kun en enää keksinyt tuohon jatkoksi mitään nasevaa.

Kyllä kilparadassa yleensä on enemmän kuin yksi mutka. Tai sitten se tosiaan on ympyrän ajamista. Tai pelkkää kiihdytysajoa.

Kyllä kilparadassa yleensä on enemmän kuin yksi mutka. Tai sitten se tosiaan on ympyrän ajamista. Tai pelkkää kiihdytysajoa.

Miksiköhän kiihdytysajoja kutsutaan kiihdytysajoiksi? Siis suomeksi. Kyllähän siinä jarrutetaankin aika kovin, eli hidastetaan ajoa. Pitäis olla kiihdytys- ja hidastusajot nimenä.

Miksiköhän kiihdytysajoja kutsutaan kiihdytysajoiksi? Siis suomeksi. Kyllähän siinä jarrutetaankin aika kovin, eli hidastetaan ajoa. Pitäis olla kiihdytys- ja hidastusajot nimenä.

Kyllä laskuvarjojarrutusajot kuvaisi lajia paremmin.