Henkisten vaivojen valitteluotsikko

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Miten mulla noin niinku muuten menee? Ihan hyvin. Paitsi, että orastava tourette nostelee päätään aina - KULLINNUPPI!! - välillä. No niin, tässä sitä taas - IMEKÄÄ JORMAA!!! -ollaan. Vähän tää tekee elämisen silleen - HEVONVITTUA!! - honteloks. Koskaan kun ei - NYT NUSSITAAN KUIN KARHUT!!! - tiedä milloin lävähtää sitä rentoa heittoa. Voi, että mä en tiedä mitä tähän oikeen vetäis. NAAPURIN HYLJETTÄ PERÄPAKASTIMEEN!! Niinpä. Jos se vaan auttais, niin mikä jottei vaikka -VENNAMON MOLOA POSKEEN!!!- senkin tekis. Huhhuh tätä.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Timo Toikki versio 2.0107
Hieno mielipide! Toivottavasti ymmärrät, että jos tosiaan toimisin lailla Timo Toikin, epäilisin heti tarkkanäköisenä, että siinähän taitaakin olla henkisten vaivojen alas painama ihmispolo, kun noin älähtelee. Tai vähintäinkin vennamolainen lehtokurppa. Mutta kun en, niin en.

Trullinkaasu

Well-known member
Nyt mä muuten sain renkaat skulaamaan. ---->

Timo Toikki = Teukka

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Hieno mielipide! Toivottavasti ymmärrät, että jos tosiaan toimisin lailla Timo Toikin, epäilisin heti tarkkanäköisenä, että siinähän taitaakin olla henkisten vaivojen alas painama ihmispolo, kun noin älähtelee. Tai vähintäinkin vennamolainen lehtokurppa. Mutta kun en, niin en.
Tosta tuli enämpi Moe mieleen.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Päässä viiraa liian vähän, koska tajuan sen itsekkin. :mad:
Äläpäs hötkyile, piirtoheitin. Jos oletetaan, että päässä viiraakin niin paljon, että sitä ei enää itse tajua, niin eikö juuri silloin ole vaara erehtyä luulemaan, että ei viiraa tarpeeksi, kun itsekin sen vielä tajuaa? Helmikuu-syndrooma. Missä kuussa on 28 päivää? Niinpä.

Eli kysymys todellakin kuuluu: miten sulla noin niinku muuten menee? Muuten tarkoittaa sen rajan jälkeen, kun päässä viiraa vielä sen verran, että sen itsekin tajuaa. Niinpä.

Mietipä sitä.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Semmonen henkinen vaiva on nyt, että panettaa ihan saatanasti. Täysin henkinen, ei mitään fyysistä!

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Huomasin semmosen jutut, että aina kun panettaa niin rupee symppailemaan naisia ihan erimalliin kuin vasta saaneena. Vastasaaneena on niin itseseesteinen näky, ettei naisten vaivat kiinnosta vitun vertaa. Mutta auta armias kun on vähän taukoa takana.

Ai sulla on sellaisia huolia. Voi että... :( No kerro lisää? Ai miehen kanssa makuuhuone-elämä nollissa. Voi sinua! :( *halaa*
NUUUUUUUUUUH!!!!1 AAAHHHH!! Tuu milffi tänne, tuu... TUU TÄNNE NI NÄYTÄN SULLE!!!1 Tuu! Kokeileppa TUOSTA KOKEILE VITUN NAUTA!

Hookah

Elämäntapaintiaani
Miten mulla noin niinku muuten menee? Ihan hyvin. Paitsi, että orastava tourette nostelee päätään aina - KULLINNUPPI!! - välillä. No niin, tässä sitä taas - IMEKÄÄ JORMAA!!! -ollaan. Vähän tää tekee elämisen silleen - HEVONVITTUA!! - honteloks. Koskaan kun ei - NYT NUSSITAAN KUIN KARHUT!!! - tiedä milloin lävähtää sitä rentoa heittoa. Voi, että mä en tiedä mitä tähän oikeen vetäis. NAAPURIN HYLJETTÄ PERÄPAKASTIMEEN!! Niinpä. Jos se vaan auttais, niin mikä jottei vaikka -VENNAMON MOLOA POSKEEN!!!- senkin tekis. Huhhuh tätä.
Onko sulla Touretten syndrooma?