kouvotsvoni
Banjottu
Tuli mieleen, että millähän nimimerkillä kirjoittaa.Kuulostaa ihan F1-Forumilta:ahem:
Tuli mieleen, että millähän nimimerkillä kirjoittaa.Kuulostaa ihan F1-Forumilta:ahem:
Kuka se tapaa mainostaa noita Relanderin kolumneja.Tuli mieleen, että millähän nimimerkillä kirjoittaa.
Oon itse asiassa ihan samaa mieltä. Loistava kirjoittaja, mutta välillä kieltämättä tuntuu, että Jukka välttelee linjauksia, joista voisi syntyä riitaa kotona tai työpaikalla.Relander on sillee mukava hemmo, mitä tulee kolumneihin ja sen sellasiin, mutta hänestä väkisin tulee mieleen konformisti. En tiedä onko asia näin, mutta siltä tuntuu.
Syyllisyyden tunteet on raskaita mutta ne on läpikäytävä ja mieluusti pahimpia defenssejä vältellen. Varmasti helpottaa kun pääset juttusille kaverisi kanssa. Ja jos ikävät fiilikset ei ajan kanssa häviä niin sitten ammattilaisen pakeille. Forumin kriisiavun vähättelijät ja psykologipilkkaajat kannattaa jättää omaan arvoonsa. On helppo huudella kun ei ole itse osallisena. Ihmismieli on kumma olio. Samalla kertaa äärimmäisen haavoittuva ja äärimmäisen sopeutuva.
Se on juurikin näin. Huomenna menen tuon koiven takia lekurille, otan kyllä samalla puheeksi nuo henkiset "kivut".Syyllisyyden tunteet on raskaita mutta ne on läpikäytävä ja mieluusti pahimpia defenssejä vältellen. Varmasti helpottaa kun pääset juttusille kaverisi kanssa. Ja jos ikävät fiilikset ei ajan kanssa häviä niin sitten ammattilaisen pakeille. Forumin kriisiavun vähättelijät ja psykologipilkkaajat kannattaa jättää omaan arvoonsa. On helppo huudella kun ei ole itse osallisena. Ihmismieli on kumma olio. Samalla kertaa äärimmäisen haavoittuva ja äärimmäisen sopeutuva.