Henkisten vaivojen valitteluotsikko

markoj

Custom User
Relander on sillee mukava hemmo, mitä tulee kolumneihin ja sen sellasiin, mutta hänestä väkisin tulee mieleen konformisti. En tiedä onko asia näin, mutta siltä tuntuu.

Joni

Well-known member
Kaipa se on saatava tähänkin tylsyyteen väkisin sitä hymyä!

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Relander on sillee mukava hemmo, mitä tulee kolumneihin ja sen sellasiin, mutta hänestä väkisin tulee mieleen konformisti. En tiedä onko asia näin, mutta siltä tuntuu.
Oon itse asiassa ihan samaa mieltä. Loistava kirjoittaja, mutta välillä kieltämättä tuntuu, että Jukka välttelee linjauksia, joista voisi syntyä riitaa kotona tai työpaikalla.

Örfil

Guest
Onneksi olette tosiaan hengissä! Tuossa oli ainekset pahempaankin.

Koitahan toipua :)

Knoukka

Well-known member
Syyllisyyden tunteet on raskaita mutta ne on läpikäytävä ja mieluusti pahimpia defenssejä vältellen. Varmasti helpottaa kun pääset juttusille kaverisi kanssa. Ja jos ikävät fiilikset ei ajan kanssa häviä niin sitten ammattilaisen pakeille. Forumin kriisiavun vähättelijät ja psykologipilkkaajat kannattaa jättää omaan arvoonsa. On helppo huudella kun ei ole itse osallisena. Ihmismieli on kumma olio. Samalla kertaa äärimmäisen haavoittuva ja äärimmäisen sopeutuva.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Olen henkisesti vasemman jalan polkupyöräkypärä. Onko se sitten vaiva vaiko ei? Sen voi jokainen miettiä oman henkilökohtaisen polkupyöräkypäränsä välittömässä läheisyydessä.

Makkonen

Guest
Syyllisyyden tunteet on raskaita mutta ne on läpikäytävä ja mieluusti pahimpia defenssejä vältellen. Varmasti helpottaa kun pääset juttusille kaverisi kanssa. Ja jos ikävät fiilikset ei ajan kanssa häviä niin sitten ammattilaisen pakeille. Forumin kriisiavun vähättelijät ja psykologipilkkaajat kannattaa jättää omaan arvoonsa. On helppo huudella kun ei ole itse osallisena. Ihmismieli on kumma olio. Samalla kertaa äärimmäisen haavoittuva ja äärimmäisen sopeutuva.
Se on juurikin näin. Huomenna menen tuon koiven takia lekurille, otan kyllä samalla puheeksi nuo henkiset "kivut".
Eilinen päivä meni jo ihan ok, mutta illalla kun otti kuppia, niin nousi tunteet pintaan.