Ehkä vain inhimillinen virhe. Henrille sattui lukuisia ulosajoja joista Costa smedalda ja Jyväskylä 85 olivat outoja tapauksia. Myös huonoa tuuria. Olisiko tilanne toinen jos auto olisi ottanut ensimmäisen osuman katto/ nokka/ perä edellä. Joka tapauksessa tälli olisi ollut kova. Sairaalareissu joka tapauksessa.
Hyökkäsikö Henri? Emme kai tiedä. Voi olla, että hän jo varmisteli. Noilla autoilla on kuitenkin pakko ajaa kovaa vaikka ajaisitkin varmistellen. Slick-renkaat täytyy pitää lämpimänä. Aero ei toimi hitaassa ajossa täydellisesti. Vai oliko ulosajon syy varmistelu. Moni kuski sanoo, että minuuttien johtoasemassa on vaikea ajaa, rytmi ja keskittyminen herpaantuu. Kadottiko Henri rytmin tai keskittymisen ajamalla varmistellen?
Oliko Peugeotissa, 037ssa ja Fordissa bensatankit myös penkkien alla?. Audissa tankki oli ainakin suojassa.