Näytti siltä, että amerikkalainen antoi vähän kontaktia siinä loppusuoralla. Koivurannalla oli kuitenkin etuoikeus, koska hän oli ensin. Se on sitten eri asia, ratkaisiko tuo loppujen lopuksi koko homman.Olga sanoi:Mitä siinä sitten oli? Minulla digittäjä jumitteli. :mad_old:
Demong yritti ohi sieltä kapeammasta välistä.. vähän niinku sgumi. Siinä vähän törmäiltiin.Olga sanoi:Mitä siinä sitten oli? Minulla digittäjä jumitteli. :mad_old:
Mun silmään näytti pikemminkin siltä, että Koivuranta yritti blokata ja sen takia luovutti suosiolla, ettei USA tekisi protestia.VR sanoi:Ruotsin TV:ssä spekuloitiin sitä, tekeekö Suomen joukkue protestin tuosta loppusuoran touhusta.
Piukassa on mutta saas nähä. Ahoselle soisi mitalin ja miksei myöskin hurjassa vireessä olevalle Ollille.Faustus sanoi:Nyt pikkumäestä voitto, niin mitalitaulukon voitto varmistuisi! :thumbup:
Tottakai Suomen joukkue tekee aina protestin kun on pienikin mahdollisuus, ei voida hävitä kunnialla. Tietysti tuossa Koivuranta yritti kiilata Demongin pois radalta, muttei onnistunut.VR sanoi:Ruotsin TV:ssä spekuloitiin sitä, tekeekö Suomen joukkue protestin tuosta loppusuoran touhusta.
:ahem:Jr- sanoi:Ahoselle soisi mitalin ja miksei myöskin hurjassa vireessä olevalle Ollille.
Eli kaksoisvoitto vain kelpaa.. :thumbup:Jr- sanoi:Piukassa on mutta saas nähä. Ahoselle soisi mitalin ja miksei myöskin hurjassa vireessä olevalle Ollille.
Heh.. mun mielestä siinä Anssi enemmänkin kiilaili kuin Demong.. Tai siis ei tehnyt mitään väärää, mutta jos jompaa kumpaa on syyttäminen niin Koivurantaa.VR sanoi:Ruotsin TV:ssä spekuloitiin sitä, tekeekö Suomen joukkue protestin tuosta loppusuoran touhusta.
Pöh!.. Kyllä Ski Jumping Brilliance saisi varmistaa sen kolmoisvoiton. :ahem:Ylen Sankia Priha sanoi:Eli kaksoisvoitto vain kelpaa.. :thumbup:
VR sanoi:Olipas erikoinen versio Saksan kansallishymnistä.