Hiirtä hankkimassa

Observer

Well-known member
On alkanut pätkimään tuo viisi ja puoli vuotta käytössä ollut Intellimouse Optical ja pitäs uus hankkia ennenkuin hajoaa kokonaan. Suosituksia? Sellaiset reunaehdot että optisuuden ja rullan lisäksi pitää olla ehdottomasti ainakin neljä nappia kun on tottunut niitä käyttämään ja varsinkin surffaillessa ovat ihan ehdoton juttu. Häntä ei haittaa, ehkä jopa päinvastoin.

FO110K

Banned
Observer sanoi:
On alkanut pätkimään tuo viisi ja puoli vuotta käytössä ollut Intellimouse Optical ja pitäs uus hankkia ennenkuin hajoaa kokonaan. Suosituksia? Sellaiset reunaehdot että optisuuden ja rullan lisäksi pitää olla ehdottomasti ainakin neljä nappia kun on tottunut niitä käyttämään ja varsinkin surffaillessa ovat ihan ehdoton juttu. Häntä ei haittaa, ehkä jopa päinvastoin.
jos pelaa paljon, eikä tykkää investoida siihen laser hiiruun, niin Logitechin MX518 gaming mouse on just passeli...
(perus MX510 taas jossei tarvi peleihin)
Hiiru tuntuu kestävän työkäytössäkin hyvin, on hyvin muotoiltu ainakin mun käteen ja sisältää 4 namiskaa normien kahden ja rullanlisäksi!
:thumbup:

Observer

Well-known member
OoPee sanoi:
Täytyypä käydä jossain putiikissa tunnustelemassa. :idea: Voisin toki ihan hyvin ostaa myös uuden Intellimouse Opticalin, mutta ajattelin että mun kouraan kävis ehkä vähän isompikin rotta vaikka helvetin tyytyväinen olen nykyiseen ollut lukuunottamatta sitä että valkoisessa näkyy paskaantuminen helpommin ja ajan myötä kuori alkaa kellertymään. Itseasiassa jos ko. mallia olisi tarjolla vaikka sinisenä tai mustana en tiedä olisinko edes kysymässä täällä. :D On muuten ilmeisen onnistunut tuote Microsoftille kun malli on ollut tuotannossa yli 6 vuotta ja ilmeisesti vain jotain sensoritarkkuutta on parannettu välillä kun versio on nykyään 1.1.

Vilperi

Välimallin jätkä
Sijainti
Tampere
Mulla on itellä toi logitechin mx518 ja olen ollut siihen todella tyytyväinen. Muotoilu sopii omaan käteen todella hyvin ja ton hiiren keveys on plussaa.

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Logitech MX1000 löytyy. Ilmeisesti tuo G7 (OoPeen linkittämä) on tullut tämän tilalle. Voin suositella. Ledien ansiosta hiiren virtatilannetta voi seurata helposti ja nakata telineeseen latautumaan kun on tarvis.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Matxi sanoi:
Logitech MX1000 löytyy. Ilmeisesti tuo G7 (OoPeen linkittämä) on tullut tämän tilalle.
Jep, on tuon sun hiires seuraaja. Laseria ilmeisesti paranneltu jonkin verran.

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
OoPee sanoi:
Jep, on tuon sun hiires seuraaja. Laseria ilmeisesti paranneltu jonkin verran.
Eli kyseessä on erittäin hyvä hiiri, ELLEI JOPA PARAS!

elmjiro

Member
Sijainti
Joensuu
Mukavuudeltaan ja käyttöominaisuuksiltaan MX518 eli kuoppahiiri paras :ahem: