Hiljaisuuden säie

Örfil

Guest
Viime reissulla olimme yhtenä iltana eräällä näköalapaikalla auringonlaskun aikaan.
Siellä oli niin ankara kaskaiden siritys että se sattui korvaan. Meteli oli hirmuinen.
Sitten kun se loppui kuin veitsellä leikaten, korvat soi tovin sen jälkeen.

Niillä kaskailla oli varmaan jotkut bileet.

Örfil

Guest
Tupaan tuli hetki sitten pimeys, olen ainoa joka surffaa puhelimella ja olen porukan vanhin. Joku ei nyt täsmää? Tulkoon siis hiljaisuus, luuri pois.

burb

.
Alkaa vissiin vakavahkosti hiipumaan tämä Forum. Viestimäärät lie laskeneet hurjasti vuoden, tai puolenkin vuoden takaiseen verrattuna.
Saa nähdä mitä tapahtuu kun fykköset palaa tauolta, mutta onpa tää Vapaakin jo aika hiljainen.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Alkaa vissiin vakavahkosti hiipumaan tämä Forum. Viestimäärät lie laskeneet hurjasti vuoden, tai puolenkin vuoden takaiseen verrattuna.
Saa nähdä mitä tapahtuu kun fykköset palaa tauolta, mutta onpa tää Vapaakin jo aika hiljainen.
Hiljentyneen musiikin kappale.

Kuunnelkaa toki. Kappale liittyy Forumhistoriaani tavalla, jota en nyt kerro.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Hyvä että joku muukin on tehnyt saman havainnon. Eipä täällä nykyisin ole oikeastaan mitään. Fykköspuolella en ole käynyt piiiiitkään aikaan, syystä että koko laji on nyttemmin jäänyt paitsioon, mutta tämä vapaakin.. ei mitään keskustelua, vain syömis-, juomis- ja säärapoa.

Mut eipä siinä, modet on saamassa haluamansa "status quo" -palstan. Mikäs mie olen siihen mitään..

Örfil

Guest
Vai semmoinen murhe burbilla. Liekö sillä hassuttelukulttuurilla, jota eilenkin aamulla harjoitettiin, taipumusta hiljentää veikon jos toisen pitemmän päälle?