Hiukan erikoisempaa bändikamaa

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24211
Sijainti
lappeen Ranta
Tästä toleranssisiiven viestistä pätskähti mieleen, että millaista yhtyeisiin tai artisteihin liittyvää matskua porukoilta mahtaa löytyä. Siis vähän spesiaalimpaa roinaa kuin ihan perus levyjä, paitoja, julisteita/seinäkankaita, kangasmerkkejä ja rintanappeja/pinssejä .

edit. No okei, laitetaan kohta kuva, jossa korttien numerot ja omistajan nimi on suttailtu.
edit2. Kuva muokattu. Nimeä en sitten viitsinyt suotta piilotella kun burb sen jo paljasti
 
Viimeksi muokattu:

Nurtsi

Registered Loser
Liittynyt
9.8.2011
Viestit
5615
Eikö Lordi ollu näissä jonkinlainen edelläkävijä. Onkohan se Lordi-ravintola/baari enää pystyssä?
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24211
Sijainti
lappeen Ranta
Se vaan, että noissa korteissa lukee nimi.
Nooh, voipahan joku näppärä keksiä mistä toi mun mimimerkki (tai ainakin osa siitä) tulee. Tattis huomiosta joka tapauksessa (en tullut moista jostain syystä hokanneeksi), en taida jaksaa ruveta niitä kortteja kuvista kuitenkaan osasumentamaan.
 

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
Jep. Itse en muista, onko mulla jotain paskaa kaapissa. Hurriganes-luottokortti nyt ainakin. Keräilen vinyyleitä ja niissä on tietysti useita erikoispainoksia yms.
 

Nurtsi

Registered Loser
Liittynyt
9.8.2011
Viestit
5615
Hemmon nimihän on Sampo Nightwish!
Kröröhöröm! Sampo Pankki Nightwish. Siinä tyylikäs nimi... Mut miks JPP ei ole SPN?


Multahan ei löydy mitään erikoista. Vaan pari Children of Bodom-paitaa (Blooddrunk ja Hatebreeder)
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24211
Sijainti
lappeen Ranta
Jepjep.

Keskityn enämpi urheilukrääsän keräilyyn.
Niitäkin voisi oikeastaan listat tähän ketjuun jos siltä tuntuu. Jos ei muuten, niin siksi että pääsee porukat nillittämään: "Ei toi oo hei mitään bändikamaa hei!".
 

Vice

Reality bites
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
6418
Kerään enää lähinnä vain Running Wildia. Harvinaisempien vinyylien yms lisäksi se ainoa erikoisempi item lienee tuo Masqueraden puinen boxi (pienempi versio).




(ei oma kuva)

Samasta levystä löytyy myös remaster ja japsiversio obilla, mutta suolahintainen vinyyli puuttuu hyllystä
 
Viimeksi muokattu:

öö ruz

Speed for ever
Liittynyt
28.12.2002
Viestit
4296
Mulla pitäisi olla jossain C-kasetti (Demo)80 luvulta missä laulajana on Sebastian Bach. Ennen Skid Rowta. Frendi ja vanha bändikaveri soitti samassa bändissä.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24211
Sijainti
lappeen Ranta
Unohtui aloitusviestiä tehdessäni, että onhan tuossa Throbbing Gristlen TG+ -boksissa hyvinkin erikoiset oheissälät. En ainakaan äkkiseltään tiedä mitä noi edes varsinaisesti on. TG-logolla yms. jutskalla varustettuja luottokortin kokoisia peltilätkiä :doubtful: :confused::
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Kaippa noi pari Ramones-aiheista kahvimukia on erikoisimmat mitä mulla on. Eipä ole tullut keräiltyä kovin.

Tällaiset:



ja




Noita demoja on kanssa joitain. Ei ne enää niin harvinaisia taida olla, kun netin kautta niitä näyttää joitain löytyvän. Mut oli ne joskus harvinaisempia. Löytyy ainakin Ypö-viis vuodelta 1978, Vandaalit samalta vuodelta ja YUP vuodelta 1988.
Sit löytyy joitain tuoreempienkin orkestereiden vastaavia, mutta ne alkaa olla jo hyvin lähellä peruslevyjä.

Ai niin, onhan mulla joku Ramonesin demokin, vuodelta 1975.

Niin juu, onhan mulla se avaamaton (ja avattu) pottu tuotakin:



Unhoittui vielä nämät hienoudet (mä en oo mallina kuvassa) :


Onkohan tuollasia kahdet.
 
Viimeksi muokattu:

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Liittynyt
24.4.2009
Viestit
18077
Sijainti
Syylien välissä
Mun huone varmaan palais aika iloisesti, sillä noi huivit on melkein kaikki väärennöksiä ja tehty 100% akryllistä... :eek:
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
En muista onko mulla yhtään mitään bändikamaa. Levyjä tietty, mut muuta.
 
Ylös