Hiukan erikoisempaa bändikamaa

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Voisin jaksaessani ottaa jokusen kuvan täältä kotoota aiheeseen liittyen ja postata tänne.

En kuitenkaan tänään.
 

Aisla

högt över molnen
Liittynyt
20.9.2011
Viestit
787
Sijainti
play//repeat
Singlejä ei varmaan lasketa erikoisemmaksi bändikamaksi? Niitä löytyy joka tapauksessa jonkun verran.
Kangaskasseja on muutama, ainakin Mewiltä ja Crashilta. Mewiltä on lisäksi sellainen kangaspäällysteinen tarra, jos se on vielä muuton jäljiltä jossain tallessa. Niin ja tietysti se Ankkarockin keikalta saatu Hivesin plektra.

Sitä tavallista krääsää löytyy lähinnä t-paitoina. Niidenkin ostelu on jäänyt vähemmälle nykyään, kun ei niitä kuitenkaan tule ikinä käytettyä.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26854
Krääsäni onneksi rajoittuu noihin potkupallohuiveihin, joita roikkuu tuossa kirjahyllyssä kymmenen kappaletta. Kuvaa ei tule.

Edith: eiku onhan mulla yks ac/dc teepaita.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24220
Sijainti
lappeen Ranta
...
Niin ja tietysti se Ankkarockin keikalta saatu Hivesin plektra.
...
Tuosta muistin, että onhan mullakin Laika & The Cosmonautsien keikalta saatu plektra:


Tässä kuvassa on vielä Matti Pitsingin (oikeanpuoleisin lippalakkiheppu) suussa:
 

Aisla

högt över molnen
Liittynyt
20.9.2011
Viestit
787
Sijainti
play//repeat
Kotona laatikoita siivotessa löytyi parin vuoden takaiselta Green Dayn keikalta säästettyä paperisilppua. :eek:
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Mulla on Elviksen paluukonsertti tietokoneessa Youtube-nimisessä sovelluksessa
ja valokuvia Brucee Springsteenin Tampereen keikalta työpaikan serverillä - samanlaisia ei oo kellään! (paitsi kaikilla mun työkavereilla)
 
Ylös